MAC Mineralize Rich Lipstick

I morgen, 8. mars, lanserer MAC nye mineralfoundations og helt nye mineralleppestifter! Jeg har prøvd både foundation og leppestift, og de er to nye favoritter! Vil gjerne anbefale leppestiftene til dere, for jeg ble så positivt overrasket over disse! Fargen jeg har testet heter Divine Choice og er lys rosa.

DSC00195MAC Mineralize Rich Lipstick Divine Choice

Hylsen er annerledes enn de vanlige leppestiftene, den nye mineralfoundation kommer også til å ha noe av den samme formen. I følge Temptalia inneholder Mineraize Rich Lipstick litt mer produkt enn de vanlige leppestiftene, selvom de ser omtrent like store ut. Jeg er usikker på hva de kommer til å koste i butikk i Norge enda (oppdaterer dette innlegget når jeg finner det ut i morgen).
DSC00196Det jeg liker så godt med disse leppestiftene er at du selv kan velge hvor intens du vil ha fargen. Du kan altså bygge opp dekken fra en ganske lett farge til veldig intens og fulldekkende. I tillegg gir den både umiddelbar og langvarig fukt til leppene, dette kan jeg skrive under på! Hadde denne på leppene forrige lørdag, påførte den rundt kl. 11 og den satt kjempegodt helt til jeg spiste den av sånn i 15-15:30-tiden. Så den sitter i ca. 4 timer (på mine lepper i allefall)!

fotd02032013MAC Mineralize Rich Lipstick Divine Choice (uten lipliner)

mac-mineralize-rich-lipsticksBilde

De blir lansert i kjempemange fine farger, er helt sikker på at du finner en farge som frister! 🙂

6 thoughts on “MAC Mineralize Rich Lipstick

  1. «Divine Choice» var kjempefin til deg, og jeg må innrømme at jeg er nysgjerrig på disse – spesielt når du sier at de er fuktgivende. Kanskje jeg må prøve en eller to? 🙂

Legg igjen en kommentar

