London news

DSC00138Clean & Clear Morning Energy Shine Control/Skin Energising/Skin Brightening Daily Facial Wash
DSC00140Barry M Gold Mine Glitter Nail Paint – Mini Tweezerman – Bourjois 51 Healthy Mix Foundation – Soap & Glory Hocus Focus
DSC00141Inglot Freedom System Palette: 44641464
DSC00148Illamasqua Liquid Metal Palette (Enrapture, Surge, Electrum, Phenomena) – Angled Brush
DSC00150
MAC Light Mineralize/Loose – White Face And Body Foundation (pro) – Prep+Prime Natural Radiance
DSC00157
MAC Veronica’s Blush, Flatter Me Pearlmatte Face Powder (Archie’s Girls)
DSC00158MAC Black Black, Genuine Orange, Primary Yellow Chromaline (pro)
DSC00159MAC Currant Lip Pencil – Eyeliner Mixing Medium (pro) – Crimson Lipmix (pro)
DSC00162MAC Virgin Isle Cream Colour Base (pro) – Rose Gold Pigment (pro) – Dirty Blonde Fluidline Brow Gelcreme (The Stylish Brow)
DSC00164MAC Lipsticks: Up The Amp, Violetta (pro), Show Orchid (pro), Candy Yum-Yum, Girl About Town
DSC00165MAC Lipsticks: Pink Pearl Pop, Mehr (pro), So Chaud, Vegas Volt, Party Line
DSC00168
MAC Runway Red (Making Pretty)
DSC00156MAC #109#184 (pro)DSC00154MAC #318#212#219#287 (Aprés Chic)

Dette ble fangsten fra London! Storfornøyd! Ble helt overveldet av å være der, jeg glemte så mye jeg hadde planlagt jeg skulle kjøpe, så måtte kjøpe med meg tre ting i dag (som selvfølgelig er livsnødvendig!), siden jeg fikk rabattkuponger i posten her om dagen. I tillegg har jeg fått enda mer i posten, og venter på enda en pakke! Skal teste ut noen nye produkter som blir lansert neste fredag (litt fra Archie’s Girls blant annet), veeeldig mye fint som kommer da (og noe av det blir i fast sortiment!)!

15 thoughts on “London news

    1. Så bra og høre! 🙂 Håper jeg liker den, har prøvd den ut litt, og deg virker lovende! 🙂
      Veeldig mange fine leppestifter i Archie’s Girls, og mye annet fint også som kommer!

  1. Åhh væær så snill og skriv om fluidline for øyebryn ASAP 😀 Det har jeg ventet på! Når er det de kommer i butikken? Og vet du tilfeldigvis pris?

    1. Det kommer omtale 🙂 De kommer ikke i butikk i Norge før april/mai (forsinket), så er enda en stund til (dessverre!)! Tror de kommer til å ligge på samme pris som vanlige Fluidlines (165,-) 🙂

  2. Uæææææ, så mye fint!
    Var i Oslo forrige uke og var innom Mac på Oslo City, synd du ikke var der! Men ser ut som London var bra 😀

  3. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal begynne å kommentere på, for guri malla, så mye nydelig du har fått tak i! 🙂 Jeg vil ha ca. alt… 😉

    1. Haha! 😀 Jeg er såå fornøyd! Skal prøve å få skrevet noen omtaler av noen av produktene, så du får bare følge med! 😉

      1. Jeg venter i spenning! 🙂 Jeg vil forresten se makeuplooks og bilder av Show Orchid og Violetta. De har jeg nemlig drømt om i flere år… 😛 Og hadde ikke du Vegas Volt fra før? Den er jo så fin 🙂

      2. Da skal jeg få ordnet det! Brukte Show Orchid på fredag og fikk såå mange kommentarer på den! Den er dødsfin! 🙂
        Jeg hadde faktisk ikke Vegas Volt fra før, men glad jeg har den nå! 🙂

Legg igjen en kommentar

