Eyeshadows

DSC00082JuxtBitterLime (pro) – Inglot 384Lucky Green
SwimmingFeeling FreshHumidBows & CurtseysPlumage
HennaSumptuous OliveFlourishingGreensmokeHocus Pocus

DSC00102Aqua (pro) – AquadisiacGulf StreamSteamyNewly Minted
Moons ReflectionZonk Bleu!Love LaceBirds & BerriesDeep Shade
ClarityAtlantic BlueStylin’FreshwaterPrussian

DSC00091ArenaGleamFlipExpensive PinkHot Hot Hot
Gorgeous GoldGoldmineBright FutureChrome YellowGoldenrod
Samoa SilkRuleOff The PageOrangeRed Brick

DSC00088YogurtPink FreezeScene 1Pink VenusMythology
ParadiscoSushi FlowerPost HasteCopperingCranberry

DSC00106DigitCrystalShalePurple HazeSatellite DreamsPoison Pen
Stars ‘N’ RocketsCreme De VioletVibrant GrapeHepcatFig. 1Parfait Amour
TraxStar VioletSketchBeauty MarkedShadowy Lady

DSC00090VanillaSolar WhiteShroomDazzlelightRicepaperCréme Royal
JestNaked LunchAll That GlittersVexRetrospeckPatina
Amber LightsWoodwinkedMulchBronzeSatin TaupeTwinks
ClubKnight DivineSmutLucky Tom

DSC00107GessoBruléKidWedge
TextureSwiss ChocolateBrown DownEspressoBrun
Tom – Tom – SceneEmbarkCarbon

Limited Edition:
Gulf StreamCool Heat 2008
Solar White Cool Heat 2008
Créme Royal (Lucky Tom Quad) – Hello Kitty 2008
Lucky Tom (Lucky Tom Quad) – Hello Kitty 2008
Stylin’ (Lucky Tom Quad) – Hello Kitty 2008
Off The PageMakeup Art Cosmetics 2009
FlipBrunette, Blonde, Redhead 2009
HennaBrunette, Blonde, Redhead 2009
Deep ShadeBrunette, Blonde, Redhead 2009
Bright FutureStyle Warrior 2009
Love LaceLove Lace 2009/2010
Birds & BerriesGive Me Liberty Of London 2010
Hot Hot HotSpring Colour Forecast 2010
Bows & CurtseysFashion Flower 2011
Hocus PocusBlogger’s Obsession 2011
Feeling FreshHey, Sailor! 2012
Scene 1?
Zonk Bleu!?

Jeg er hjemme fra en fantastisk helg i London, kom hjem i går kveld, men har bare brukt dagen i dag på og pakke ut og se på alle innkjøpene mine 🙂 Har tatt bilder av alt sminketelatert, så det kommer, imens får dere se på bilder av alle øyeskyggepalettene jeg har!

9 thoughts on “Eyeshadows

  1. Fantastiske paletter, og ikke minst organisering! Igjen, jeg blir vanvittig glad av å se hvordan du har ordnet fargene – jeg elsker dem! Jeg får ubeskrivelig lyst til å sette meg ned med mine egne paletter og organisere dem i perfekte regnbuer som kan tas frem på tunge, grå dager for å lokke frem smilet igjen. Aah.. jeg må få gjort det, jeg vil også ha sånne flotte paletter!

    Ellers gleder jeg meg noe helt vanvittig til å se hva du har med deg hjem fra London! Så noe om hyperventilering, og jeg er veldig spent på hva det var du fant. 😀

    1. Åh, for en hyggelig kommentar! Jeg elsker jo å organisere paletter, det er så morsomt! 🙂 Skulle gjerne organisert dine sammen med deg! 😉

      Hehe, ja, du kan bare glede deg! Har fått tatt bilder av alt, så de skal bare redigeres og skrives blogginnlegg om, så kommer det! 😀

  2. Jeg blir også glad av sånne innlegg, for det er så gøy å se så mange fine farger om hverandre. Man ser jo også hvilke som er mest brukt! 😉 Ps. Jeg gleder meg også til å se hva du fant i London! 🙂

  3. sykt herlig sminke og organisering:) de ansikts vaskene har jeg prøvd, men ødela huden min. blei flassende og tørr. men de fungerer sikkert bedre på andre enn meg. har veldig tørre kinn.
    elsker bloggen din:)

    1. Tusen takk, så hyggelig! 🙂
      Har prøvd den grønne et par ganger nå, og den funker faktisk ganske greit 🙂 Får se hvordan den er over en lengre periode!

Legg igjen en kommentar

