Sminkestasjonen min

God kveld! Sitter her med både nyfarget og klippet hår, så deilig! Vi har akkurat begynt med årstallene på skolen, og i dag hadde vi første prøve (som jeg bestod), som var 20-tallet. Det er morsommere enn jeg trodde det skulle bli (hehe), men det blir også veldig mye å tenke på, forskjeller fra tiår til tiår osv. Satser på at det går bra, alt ordner seg for snille jenter, vet dere 🙂
I går var jeg en tur på IKEA med Mamma, speilet som Frida Skoglund viste på bloggen sin her om dagen, fristet så veldig, så jeg bare måtte kjøpe det! I tillegg ble lys, telys og grytelokkholdere (til palettene) kjøpt inn. Endelig har jeg min lille sminkestasjon!

DSC00056Speilet heter Kolja og koster 129,- (OBS: Det følger ikke med skruer til å henge det opp, så dette må kjøpes ved siden av, I learned that the hard way…). Lysene heter Non og koster 129,- pr. «lengde» (skruer følger ikke med her heller). Grytelokkholderne heter Variera og koster 59,-. Under skrivebordet til høyre står Vika Alex-kommoden min der jeg oppbevarer alt av sminke, utrolig hvor mye den rommer altså!

DSC00058Slik ser altså grytelokkholderne ut, det er som et trekkspill, så du kan trekke det så lite eller mye ut som du vil, så du kan velge hvor mange paletter du vil ha i hvert «rom». Veldig praktisk, og så ser det ganske fint ut synes nå jeg 🙂 Mye bedre enn å ha det i en stabel oppå hverandre! Skal få tatt bilder av alle palettene mine på nytt (har jo skjedd en del siden sist gang!) så kan jeg vise dere. Et innlegg med blushpalettene ligger allerede i utkast, men jeg har de to siste øyeskyggepalettene på skolen enda, så det kommer nok til helgen kan jeg tenke meg 🙂

4 thoughts on “Sminkestasjonen min

    1. Takk! 😀 Jeg er skikkelig fornøyd med dem! Endelig kan jeg ha palettene mine fremme og de kan se fine ut, uten at de skal ligge oppå hverandre 🙂

Legg igjen en kommentar

