Eyes To Kill

Giorgio Armani er et relativt nytt merke for oss i Norge, og det finnes kun på Steen & Strøm i Oslo. Man blir selvfølgelig litt nysgjerrig når noe nytt er å få tak i, og etter å ha googlet ihjel deres Eyes To Kill Silk Eye Shadow, bestemte jeg meg for å kjøpe en av de. Den var dyr, men så fin!
DSC00027DSC00029Jeg valgte #2, som har en svart base med røde «sparkles» i, gleder meg til å teste ut denne med Flammable Paint fra MAC under!
Kan kjøpes på Steen & Strøm i Oslo for 295,-.

Nå er shoppingabstinensene så ille at jeg har tatt med skolesminken hjem for å leke litt med den. Er jo litt som ny sminke, siden jeg nesten ikke har brukt noen av øyeskyggene. Holder på med depotting for øyeblikket, så skal lage meg noen fine paletter med FACE produkter, kan vise dere når jeg er ferdig 🙂
Nå er det ikke lenge igjen til Londontur heller, torsdag om halvannen uke drar vi, og det kløøør i shoppingfingrene! Gleder meg til å komme hjem med masse gøy!

13 thoughts on “Eyes To Kill

  1. Jeg gleder meg noe helt enormt til å se/høre hva du kommer hjem med fra London! Satser på at du finner mye spennende som gjør at det begynner å klø i mine egne shoppefingre (ikke for det, jeg har handlet altfor mye i det siste)..

    Giorgio Armani ETK #2 er vanvittig lekker, min absolutte favoritt av de jeg har, og jeg håper du legger ut bilder når du har fått prøvd den på. 🙂 Kanskje en aldri så liten omtale? Apropos Armani, har du fått anledning til å sende avgårde foundationprøven? Om ikke, kan du si fra når du har sånn at den ikke blir liggende i postkassen og fryse til is – det er forskrekkelig kaldt her for øyeblikket..

    1. Ja, jeg også! Det blir spennende 🙂
      Skal kanskje få til en omtale også, ja!

      Når det gjelder foundationprøven, så ligger den på bordet ved siden av meg, har ikke fått kommet meg på postkontoret enda, men i morgen har jeg fri fra jobb og andre avtaler, så da skal jeg få gjort det! Vet ikke om jeg har den nye adressen deres, kan du sende den på melding på Twitter, kanskje? 🙂

      1. Har du sett deg ut noen steder du skal besøke? Spesielle butikker? Pass deg for å gå i fella ved å handle på Oxford Street, der har alt blodpris.. Om du får sjansen, sett Westfield i Shepherd’s Bush på lista! Det er et helt fantastisk kjøpesenter som jeg kunne kunne tenkt meg å bosette meg i, og det sier litt. 😉

        Det kan jeg gjøre, men det er ikke noe stress! Jeg «maser» ikke for å stresse deg, jeg er bare litt i overkant engstelig for at ting forsvinner i posten. Beklager. 🙂

      2. VELDIG fint at du advarer meg mot Oxford Street! Tusen takk 🙂 Har planlagt og dra til Westfield når vi kommer dit på torsdag og tilbringe resten av dagen der (de har til og med lenger åpent siden det er torsdag, så det passer jo perfekt!), og så være i Oxford Street (og smågater rundt) på fredagen 🙂

        Skal innom Boots, Mac Pro, Illamasqua, Inglot hvertfall 🙂 Blir nok noen klesbutikker også, siden søsteren min synes det er mest interessant 😉 Er det sånn at prisene er høyere på typ Topshop i Oxford Street enn på Westfield?

  2. Nå har jeg ikke studert prisene hos TopShop, det er ikke min type butikk (hvorfor handle klær når man kan handle sminke, eller noe?), men jeg vet at Oxford Street er en sånn superfasjonabel gate hvor de vet at folk betaler blodpris. Søsteren min skulle ha en paraply fordi det regnet ute, tenkte ikke over pris og sted, og senere viste det seg at hun betalte godt over en tusenlapp. For en paraply. En ussel paraply. Kun fordi de tilfeldigvis var på Oxford Street når det begynte å regne. 😛

    1. Wow! Haha, så latterlig! Skal pakke med meg paraply, hvertfall! :p

      Men ja, enig med deg i at man kan kjøpe sminke i stedenfor klær, hater og kjøpe klær, sminke er mye lettere og morsommere! Jippii 🙂

  3. Kjedebutikkene er jeg ganske sikker på at har samme priser uansett hvor de ligger. Selv de i Oxford Street. 😉 Ps. Heldiggris som skal til London 😉

    Fin ETK. Jeg vil også prøve mer fra Armani. Liker at ting føles lukseriøst ut. 🙂 Jeg vil gjerne se look med den også!

    1. Takk for tips! 🙂 Jaaa, gleder meg sånn! Første Londontur for meg, faktisk! 🙂

      Ja, veldig eksklusivt og pent! Er nysgjerrig på foundation deres.. Kommer nok en look med denne i nærmeste fremtid forhåpentligvis 🙂

Legg igjen en kommentar

