Turquoise Forever

090113MAC Painterly Paint Pot
Maybelline Turquoise Forever Colour Tattoo
MAC Optimum Black Opulash

Wow, lenge siden sist! Det har skjedd veldig mye sidden sist, nyter livet og storkoser  meg! I dag (i går) var jeg på Mote Med Mening og sminket for IsaDora med Stephan Øien, så utrolig gøy! Nå er jeg ganske sliten, så det blir deilig med en frihelg fra jobb, skal bare kose meg med lillesøsteren min 🙂 Har så mye å se frem til også, føler meg utrolig heldig som har så fine venninner, en fantastisk jobb og at jeg koser meg på skolen. Er ikke alle som har det sånn!? Håper livet smiler til dere også! Skal få gjort noen sminkninger og ta litt bilder, sånn at jeg har litt bloggmateriale fremover. Ha det fint så lenge!

6 thoughts on “Turquoise Forever

  1. Jeg syns det er så kos å høre at du trives, og at du har det bra – for det fortjener du så absolutt! Eyelineren din har blitt fantastisk, du er utrolig flink. 🙂 Om livet smiler til meg vet jeg ikke helt, det dukker opp utfordringer overalt, men bryllupsplanleggingen går over all forventning, og det føles veldig, veldig bra. 🙂 Jeg gleder meg iallfall veldig til å stå brud i juli, og jeg håper vel egentlig at tiden går fort (selv om jeg vil at uka i London skal gå kjeeempeeesaaakteee). ❤

    1. For en kjempekoselig kommentar å lese før man tar kvelden! 🙂 Tusen takk!!
      Tipper at du blir en vakker brud, Shamini! Det blir sikkert kjempebra! Livet mitt er jo ikke på topp hele tiden, det går som regel opp og ned, men når jeg har det bra er det absolutt det som teller og det er da jeg tenker over livet og tenker at: jeg har det egentlig utrolig bra! 🙂
      Jaa, gleder meg skikkelig til IMATS! 😀 Men først skal jeg til London om nøyaktig 19 dager! 😀

Legg igjen en kommentar

