Mineralize Skinfinish

På tide å vise dere den fine familien av Mineralize Skinfinisher/Beauty Powders/Blush Ombres jeg har samlet opp gjennom årene! Det er to typer produkter jeg er mer glad i enn alt jeg har, og det er Skinfinishene og eyelinerne mine (ooog glitter!), looove them all! DSC09758Porcelain Pink (Après Chic 2013), Stereo Rose (Après Chic 2013), Refined (Sugarsweet 2009) Light Year (Heavenly Creatures 2012), Lightscapade, Redhead (Naturally 2012)

DSC09759Soft And Gentle, Gold Deposit, Star Wonder (Heavenly Creatures 2012)
Semi Precious Rose Quartz (Semi-Precious 2011), Petticoat (In The Groove 2010)

DSC09761Ripe Peach (Spring Colour Forecast 2010), Azalea Blossom (Daphne Guinness 2012), Vintage Grape (Daphne Guinness 2012), Crew (Hey, Sailor! 2012)
Whisper Of Gilt (Glamour Daze 2012), Powder To The People (Beth Ditto 2012), Summer Rose (Give Me Liberty Of London 2010)

Har fortsatt noen som mangler i samlingen min, da, som for eksempel By Candlelight, har  lyst på den! Skulle gjerne hatt Comfort, Blonde, Semi Precious Crystal Pink og Semi Precious Pearl også! Har du en type sminkeprodukt du aldri får nok av? 😀

8 thoughts on “Mineralize Skinfinish

  1. her var det masse lekkert! 🙂 har bare soft and gentle og stereo rose selv, men elsker dem 🙂 skulle så gjerne hatt porselain pink og, men den var utsolgt! 😦 håper den kommer tilbake senere da 😀

    1. Takk! 😀 Er veldig fornøyd med samlingen hittil, og det kommer sikkert til å bli flere 😉 Den kommer helt sikkert tilbake, ja! Satser på at By Candlelight kommer tilbake om ikke så altfor lenge, jeg 🙂

  2. TUUUSENTAKK for kjempekoselig kommentar på bloggen min! Ble så glad ! Kommer definitivt nedom mac en tur for å prøve ut diva om ikke så lenge 🙂 Har så mye jeg trenger derfra når strenght og nicki minaj kommer, så da blir det nok dive også. Du er kjempeflink! Elsker mineralize skinfinishene, selvom jeg ikke har så mange da. Redhead er min favoritt, kan brukes ril så mye 🙂

Legg igjen en kommentar

