New #22

I stedenfor å legge ut mange forskjellige innlegg med nytt, tenkte jeg heller å samle alt av innkjøp den siste måneden og beautyrelaterte gaver jeg har fått til jul i en post.
DSC09705Origins Rich Rewards Intensive Moisture Treatment, Origins Clear Head Mint Shampoo, Bliss No ‘Zit’ Sherlock Complete Clarifying System

DSC09718Settet fra Bliss inneholder Purifying Cleanser+Toner, Oil Control Moisturiser og Correcting Serum. Det er ikke full size av noen av produktene, men greit å få testet ut i en liten periode. Har blitt veldig glad i Origins, så tviler på at jeg kommer til å bytte til noe annet, vi får se!

DSC09704Brush Cleanser x2 og 2 stk. nye MAC-paletter! Skal lage et eget innlegg med de nye palettene så fort jeg får kjøpt inn alle jeg trenger og alle er organisert. For tiden ligger alle øyeskyggene mine i en liten boks, stakkars..

DSC09706Kanebo Sensai Fluid Finish (farge FF102) –  Har lenge hatt lyst til å prøve en av Kanebo/Sensais foundations, og valget falt på denne. Brukte den for første gang på julaften, og det lover godt – faktisk!
Guerlain Météorites Perles Du Dragon Illuminating Powder – Pure Radiance – Jeg har aldri vært noe overentusiastisk over disse Météorites-perlene fra Guerlain, men denne fargen er så fin! Og man kan aldri få nok highlightere, kremt.
Diorshow Iconic Mascara – Min store favoritt!
 Chanel Le Vernis 637 Malice – Julens mest populære lakk, så fin!

DSC09708DSC09711MAC Superslick Liquid Eye Liner On The Hunt – Jeg elsker Superslick-linerne fra MAC, jeg har jo både brun, lilla og gull, men ikke svart, så denne måtte inn i samlingen! Det er så kult at den har en glossy finish, blir litt mer spennende enn bare den vanlige matte.
MAC Careblend Essential Oils – Den forrige min er nå tom, og denne har jeg blitt helt avhengig av! Tror faktisk denne har hjulpet huden min til å bli bedre, både når det kommer til å tørrhet og urenheter!
MAC Swiss Chocolate e/s – Matt brun skygge, veldig greit å ha i paletten!
MAC Texture e/s – Aner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt denne før , for den er så fin! Tviler ikke på at det kommer til å bli min nye favoritt innen brune skygger!

DSC09713OPI The World Is Not Enough – En shimmerlakk fra OPI med en veldig ubestemmelig farge! På neglene ser den litt ut som Satin Taupe øyeskygge fra MAC, men den har litt fargede «reflects» i seg sånn som man ser i flasken.

655003_fpxMAC #4 – Mine favorittvipper!

8_382MAC #36 – Tror disse kommer til å bli mye brukt også!

Det var litt gaver og innkjøp (og julegaver til meg selv) fra den siste tiden, har dere fått/kjøpt noe fint innenfor beautykategorien i det siste? Ellers har jeg fått to krølltenger, Wake Up Light (endelig, nå skal jeg våkne glad, uthvilt, frisk og full av energi hver morgen!), trillekoffert til sminkebruk, parfyme, penger .. Storfornøyd!

I tillegg har lillesøster og jeg bestilt hotell til London, merker det nærmer seg! Mindre enn to måneder igjen før vi tar oss en liten shoppingtur! Blir en kort tur, men vi har planer om å utnytte tiden skikkelig! Jippi 🙂

6 thoughts on “New #22

  1. Åh, jeg vil så gjerne ha Guerlain Dragon-perlene selv.. prøvde finne dem på nett, men jeg tror de er borte for lengst. 😦 Kjempefine innkjøp og gaver – og jeg er lei for at det er min feil at MAC-skyggene dine bor i esker. 😦 😉

  2. Så mye fint!
    Ble litt nysgjerrig på oljen fra Mac – hvordan bruker du den? Bare smører noen dråper utover ansiktet? 🙂
    Tror jeg må prøve falske vipper fra Mac snart, de er så fine! 😀

    1. Jeg blander et par dråper inn i fuktighetskremen min, den har virkelig hjulpet huden min! 🙂 Tenkte jeg skulle skrive en omtale av den snart!
      Ja, du må prøve MAC-vipper! Jeg er veldig glad i 3, 4, 34 og 36 🙂

Legg igjen en kommentar

