NUXE Rêve de Miel

DSC09616Til vanlig sliter jeg ikke noe særlig med spesielt tørre lepper, men når gradestokken kryper nedover og det blir kaldt i lufta, da vil de ikke mer! Da vil hverken lepper, hud eller hår at jeg skal se noenlunde ok ut, så da tørker jeg ut.
Heldigvis har jeg endelig funnet redningen for leppene mine, hvertfall! Jeg har jo hørt så mye om den overalt, og bestemte meg for at det var på tide å sjekke ut om den var så god som alle skulle ha den til.
Den får full score hos meg, elsker denne! Jeg liker at konsistensen er tykk, du kjenner at den jobber på leppene dine, og jeg elsker lukten også. Det beste er at den faktisk funker, legger meg om kvelden med denne på, og våkner opp neste morgen med silkemyke lepper! Du får kjøpt den på apoteker som fører NUXE (apotek1 for eksempel) og den koster 129,-!

Legg igjen en kommentar

