World Aids Day

Hei!
Lørdag 1. desember var det World Aids Day, og som sikkert mange av dere vet har MAC sitt eget HIV/AIDS-fond, hele summen fra Viva Glam-produkter går direkte til dette fondet. Vi hadde spesielt stort fokus på dette den første dagen i desember, og da var alle MAC-jentene (på Oslo City) sminket likt. I tillegg til dette hadde vi røde lepper (Viva Glam I) og et rødt hjerte på kinnet der det stod «World Aids Day» inni. 011212MAC Painterly Paint Pot
MAC She’s Got Class Crushed Metallic Pigment (Guilty Passions 2012)
MAC Shale e/s
MAC Carbon e/s
MAC Blacktrack Fluidline
MAC #34 Lashes
MAC Dipdown (bryn)
Uff, jeg vet at brynene er veldig (altfor) mørke, men dette var looken, og hadde så lyst til å prøve Dipdown på bryn, et par av kollegaene mine som gjør det, og det er kjempefint på dem (nå skal det sies at de er litt mørkere i huden enn melkehvite meg, så det er sikkert derfor). Da jeg hadde gjort det ene brynet var det «no turning back», så da måtte jeg bare gjennomføre det! Veldig ut av min comfort zone, men det er vel noe å utfordre seg selv med, antar jeg…

3 thoughts on “World Aids Day

  1. Øynene var jo helt bedårende, men brynene ble litt for massive for meg. Jeg har naturlig kraftige bryn, og prøver alt for å få dem litt mindre voldsomme.. det er jo alltid noe man ikke er fornøyd med. Som sagt, nydelig sminke – denne looken kunne jeg tenkt meg å prøve. 🙂

Legg igjen en kommentar

