Pigment stacks

Jeg er ikke noe flink til å bruke produktene jeg har liggende, hvertfall ikke pigmentene. De tar opp mye plass, og jeg får ikke umiddelbart opp en look i hodet når jeg ser på fargene. Nå, derimot, har jeg «ommøblert» litt på dem, jeg er kjempefornøyd! DSC09683Jeg vet at Heidi har gjort dette med leppestiftene sine hvertfall, sikkert pigmentene også, men jeg har valgt (inntil videre) å ha leppestiftene mine i originalemballasjen, har ikke lyst til å «ødelegge» alle MAC-leppestiftene mine helt enda. Selve boksene kommer i tårn med 5 bokser i hver og kan kjøpes på MUJI/Åhléns for 35,-/tårn. Klistrelapper har jeg kjøpt på Norli for 29,-. DSC09682Hva synes dere? Jeg er hvertfall veldig fornøyd, nå ser jeg fargene mye bedre, og kan på forhånd sjekke om de kan funke sammen 🙂
(Alle pigmentene er fra MAC)

3 thoughts on “Pigment stacks

  1. Hjertet mitt dunker litt ekstra når jeg ser ting, kanskje spesielt sminke, sortert etter farge på den måten der. Det er så vakkert, og jeg måtte smile av bildene dine! Dessverre har jeg altfor hard OCD til å dele opp Crushed Metallics-ene mine, eller overføre fra original krukke, men jeg likte idéen din kjempegodt. 🙂 Men hvorfor kjøpte jeg ikke Nebula? 😦

    Jeg er forøvrig helt enig når det kommer til leppestiftene, de kan jeg bare ikke ødelegge.

    1. Hehe, så søtt! 😀 Føler jeg har mye mer orden nå – SÅ deilig!! Kommer aldri til å gjøre det samme med leppestifter, med mindre det er noe billiggreier jeg skal ha i det litt mer «profesjonelle» kit’et mitt 😉

      Nebula er utrolig fin! Så glad jeg kjøpte den! Ikke noe jeg ville falt for hvis jeg ikke hadde swatchet den 🙂

Legg igjen en kommentar

