New #21

MAC #190 – MAC Teal Pigment
Teal Pigment

Fikk et gavekort til bursdagen min, så da jeg jobbet på MAC på åpningsdagen på Strømmen Storsenter i slutten av oktober, benyttet jeg anledningen! Dette pigmentet har jeg ønsket meg så lenge, og endelig fant jeg det i butikk! Vi har det ikke på City, og jeg har ikke sett det på Glasmagasinet heller, lurer på om det kanskje er discontinued..? Ikke vet jeg, glad jeg endelig har det i samlingen min, hvertfall! 😀

I tillegg ble det enda en kost, bygger jo opp mitt eget kit, så jeg må jo ha et komplett kostekit 😉

2 thoughts on “New #21

Legg igjen en kommentar

