Styleseeker

MAC Styleseeker Nail Lacquer (Styleseeker 2012)
Hei! Hverdagen er tilbake, og det er jeg også. Har hatt det veldig gøy i Bergen, tenkte jeg skulle skrive litt mer om det senere, og vise dere litt bilder og sånn 🙂
Gleder meg faktisk til denne uken er over, da er vi ferdig med teatersminke (synes ikke det er gøy, så blir greit å begynne på noe annet!) og da roer det seg litt før vi begynner med spesialeffekter (DET gleder jeg meg faktisk til!) 🙂
Har så mye jeg vil skrive om, med tanke på skolen, Bergen, hva jeg vil etter dette året, anbefalinger, facecharts jeg vil vise, sminkninger jeg vil vise.. Det kommer! Nå er det natten for min del, vi snakkes 🙂

One thought on “Styleseeker

Legg igjen en kommentar

