Bergen

Hei!
I skrivende stund sitter jeg faktisk på nattoget til Bergen! En klassevenninne og jeg ble trukket ut til å sminke til en visning på fredag. Da var det bare og finne billetter og pakke sminken!

Er litt smånervøs og spent, men satser på og tror at det går bra 🙂 Er jo alltid litt skummelt med noe nytt!

Jeg kan gjerne fortelle mer om hele opplegget i løpet av helgen, skal ta noen bilder håper jeg, så da kan jeg jo vise dere hvis noen har lyst 🙂 Nå skal jeg endelig prøve og sove litt, blir en lang og krevende dag i morgen!

-Marie

20121109-001723.jpg

3 thoughts on “Bergen

  1. (Synes jeg har kommentert her før men ser ikke min kommentar???)

    eBay baby!! Søkte bare på Panda iPhone 5 cover.. Finner mye fint på kitty og bunny også, haha. Utover skjermen og kameraene + facetime over 3g er det vel ikke såå store forskjeller på 4/4S og 5, men en grei forbedring til min gamle. Lydløsen funker ikke på den lengre da den knappen har blitt så slitt (faktisk), haha.. Og det er jo ganske greit å ha

Legg igjen en kommentar

