New #20

Jeg elsker julekolleksjonen til MAC, GlamourDaze! Hoppet i taket da jeg så at Extra Dimension Skinfinishene kom tilbake, i og med at Extra Dimension-kolleksjonen ikke kom til Norge, og jeg hadde  lyst på en av de! Og nå er den min! 😀


Everything That Glitters Nail Lacquer – Tall, Dark & Handsome Extra Dimension Eye Shadow – Whisper Of Gilt Extra Dimension Skinfinish – Feminine Edge Fluidline

Så veldig, veldig fornøyd! Ble ingen leppestifter denne gangen (kanskje like greit, har hvertfall to leppestifter liggende i skuffen som jeg ikke har åpnet en gang..), men øyeskygge! Kjøper ganske sjelden øyeskygger fra kolleksjoner. Extra Dimension øyeskyggene er kremete og veldig lette å jobbe med, blir fin til en smoky eye! 🙂 Trenger vel ikke å si noe om skinfinishen, den er så pen! Klarte å begrense meg til bare den ene, heldigvis! Og fluidlinen, jeg samler jo på fluidlines, så spørs om jeg kanskje må få tak i de andre også, i tillegg har jeg lyst på Mystery Eye Kohl’en, den var magisk!


Luxurious Pink Lip Look Bag – Great Catch Lip Pencil – Call Me Gorgeous Cremesheen Glass – Lickable Lipstick
Elsker dette settet! Lickable er jo i det faste sortimentet, noe jeg synes er genialt, for da kan jeg bruke den når denne kolleksjonen blir utsolgt (vi får ikke bruke produkter som er limited på jobb når vi er utsolgt for det), score! MAC kunne kanskje spart seg for/laget en litt finere pung/clutch, for jeg synes den er så harry! Så den ga jeg bort med en gang 😉 

12 thoughts on “New #20

  1. Hadde begge MSFene fra forrige gang men har investert litt fra den kolleksjonen jeg også 😉 Fikk med meg den mørkeste leppestiften, Mystery + det lilla gavesettet med glosser.

    I tillegg har jeg kjøpt Small Vanity og venter på den mørkeste fluidlinen, to andre kohl-blyanter og tre skygger (bla den sorte du også har kjøpt).

    Jeg testet ikke MSFene fra denne kolleksjonen men bare skyggene. Skyggene var mykere i konsistensen enn de fra forrige kolleksjon (har en fra den) men jeg tror de nye kan være vel så gode å jobbe med.

    1. De Skinfinishene er så fine! Elsker at jeg har den ene i kolleksjonen min! 🙂

      Mystery er skikkelig mystisk! Og skikkelig fin! Spesielt med den turkise øyeskyggen over, magisk! ❤

      Måtte begrense meg litt denne gangen, og heller kjøpe produkter jeg virkelig hadde lyst på. Skal en liten tur til London i februar (lenge til, i know), så tenker å heller spare litt penger jeg kan bruke der (pro!!!) 😀

  2. London er bestandig kos 🙂 Om du ikke har testet produkter fra Illamasqua anbefaler jeg å ta turen ned i 20 Beak Street (kjapp avstikker fra Oxford Street). Da har du også MAC pro rett rundt hjørnet + Benefit-butikk og MakeUp Store 😉

    Har skrekkelig lyst på en tur sjøl men det blir mest sansynlig til at juni neste år er første anledning. Har allerede kjøpt billett til Imats 2013 🙂 🙂

      1. Mener å huske at Shamini også har tenkt seg dit så vi får tromle oss sammen og finne på noe 🙂

        Fikk forresten de siste øyenskyggene fra denne kolleksjonen i helgen (stolen moment og round midnight) og er igrunnen imponert over holdbarhet. Måtte jo prøve dem i dag og de har holdt fint siden 07.00 i morges og til nå. De begynner å falme litt i fargene men det skulle jammen meg bare mangle mtp hvor mange timer de har sittet på 🙂

      2. Ja, hadde vært gøy! 😀

        Er så innmari fornøyd med min Tall, Dark And Handsome (den svarte), blir sååå fine smoky eyes med den! Jeg er også imponert over holdbarheten, i tillegg er de veldig gode å duse ut 🙂 Jippi!

    1. Den er fantastisk! 😀 Ja, Lickable er så kul, er jo så greit å kjøpe noe som er i fast sortiment også, så får man tak i det senere 🙂

      Ja, jeg jobber med Eleonor, vet du 🙂

Legg igjen en kommentar

