Madame Madeline

Lørdag kveld/natt for to uker siden, gjorde jeg en bestilling hos Madame Madeline, visstnok en av de beste nettbutikkene for falske øyevipper. Jeg er veldig fan av falske vipper, og bruker det så ofte jeg kan/har tid, det gjør så mye med en look!

De har utrolig mange merker å velge mellom, blant annet Ardell, Eylure, Japonesque og Red Cherry. Etter at jeg vant et par med Red Cherry-vipper hos Malin for en tid tilbake, har jeg hatt lyst til å teste ut flere vipper fra dette merket, så jeg bestilte til sammen 12 par falske øyevipper. Alle vippene kostet $1,99 og med frakt (fri frakt på bestillinger over $100) kom denne bestillingen på rett over 200,-.


#1 og #20


#27 og #118


#103 og Flare Short Black
Bestilte to stk. av hvert par, og så fikk jeg med et ekstra på kjøpet! 🙂

Jeg er veldig fornøyd, jeg mottok pakken etter 10 dager, vippene var pakket godt inn og jeg fikk med en rabattkode jeg kan bruke ved neste bestilling, dette blir nok ikke første gangen! 🙂

3 thoughts on “Madame Madeline

Legg igjen en kommentar

