Runway


MAC Painterly Paint Pot
Inglot #76 AMC Eyeliner Gel
MAC Fascinating Eye Kohl
MAC Gesso e/s
MAC Clarity e/s
MAC Blacktrack Fluidline
MAC Opulash Mascara
MAC #7 Lashes
MAC #3 Lashes

Fikk i oppdrag av læreren min å sminke etter et bilde fra en Dior-visning, så da vi hadde runway-tema på jobben så jeg slik ut!

Jeg har det så bra om dagen! Håper dere også har det 🙂 Stortrives på skolen, men merker at jeg er veldig sliten når helgen kommer, har jo ikke gått på skole på over et år, så det er veldig uvant! Men jeg liker det, jo! Alt går strålende på jobben også, nå har jeg jo fått fast stilling, så nå er jeg ansatt 25% i MAC, stor stas!

Er så glad for at jeg har fått så fine og gode venninner på skolen, rart at man klikker med noen personer og blir kjempegode venninner på så kort tid! De er jo en stor del av det at jeg gleder meg til å komme på skolen 🙂

Har fått noen pakker i posten i det siste, i tillegg til at jeg har litt annet nytt og vise dere (alltid noe nytt føler jeg..), har også blitt litt flinkere til å ta bilder på skolen, så jeg skal lage et innlegg med litt skolebilder tenkte jeg! Ooog, så planlegger jeg enda en tutorial, er så vanskelig å komme på hva jeg kan lage tutorial på, gjerne si ifra hvis du vil ha noe spesielt! 🙂

Ha en fantastisk onsdag!

5 thoughts on “Runway

Legg igjen en kommentar

