New #19

Gode sminkekoster er et must, og jeg sverger til MAC sine. Jeg har mest øyekoster, da disse logisk nok er litt billigere enn ansiktskostene. Som en gave til meg selv for at jeg har fått fast stilling på MAC (haha, jeg er seriøst ekspert på å finne på gode unnskyldninger for å kjøpe meg noe! :D), slo jeg til og kjøpte, ikke bare én, men to koster. En til ansikt og en til øyne.


MAC #138 Tapered Face Brush
MAC #210 Precise Eye Liner Brush

#138 koster egentlig 500,-(syke, syke priser!), men da jeg hadde en rabattkupong med -20% på et valgfritt makeupprodukt fikk jeg begge kostene for 600,-, sparte hvertfall en hundrelapp.. 😉

Jeg er kjempefornøyd med begge kostene, har ikke fått brukt den store så veldig mye enda, men vet jeg kommer til å like den! Eyelinerkosten har jeg hatt med på skolen, så den har blitt brukt en del, den elsker jeg! Utrolig god til å lage små detaljer med, man får en fantastisk vinget eyeliner med denne, den blir så spiss, nøyaktig og fin! Prisen på denne er forresten 200,-.

8 thoughts on “New #19

    1. Koster er alltid gøy, føler jeg gjør en god investering hver gang! 😉 De første kostene jeg kjøpte fra MAC har jeg hatt i 4-5 år og de er fortsatt like gode! Det sier litt om kvaliteten! 😀

Legg igjen en kommentar

