New #18

Jeg har blitt mer og mer fan av produktene fra Origins, så da KICKS hadde tilbud på maskene deres måtte jeg benytte meg av tilbudet. Jeg har allerede Drink Up Intensive, som jeg er veldig fornøyd med, en livredder for huden min som blir veldig tørr nå som vi går mot kaldere tider. Tenkte det var på tide med en annen maske, og Clear Improvement har jeg sett på lenge.


(Beklager veldig dårlig bilde, woops)
Origins Clear Improvement Mask
Origins Super Spot Remover

Siden jeg også hadde en rabattkupong som ga meg -20% på et valgfritt hudpleieprodukt, tok jeg med Super Spot Remover’en også. Om jeg husker riktig betalte jeg ca. 270,- for begge produktene til sammen, ikke så verst det, synes jeg 🙂

3 thoughts on “New #18

  1. jippi 🙂 jeg «sparer» alle mine origins ting til jeg har brukt opp en del av det jeg allerede har åpnet, så nå tar jeg masker og skrubber nesten hver da 😛 hehe

Legg igjen en kommentar

