Nytt design!

Plutselig hadde bloggen fått et helt nytt utseende, takket være snille og flinke Thea! Jeg er så fornøyd, nå har bildene mine blitt større også, kan ikke kage, eller hva? 🙂

Jeg er så glad om dagen, alt er akkurat sånn det skal være! Jeg stortrives på skolen og på jobben, har akkurat bestilt flybilletter til London i februar, og er generelt sett veldig fornøyd med tilværelsen!

Skolen tar mye av energien min om dagen, så jeg har ikke så veldig mye overskudd til å skulle sette meg ned og blogge, da må jeg også ha noe å blogge om.. Heldigvis har jeg noen innlegg som jeg bare kan trykke publiser på, og så jobber jeg med litt andre ting som skal komme ut på bloggen også 🙂 Dere får bare være tålmodige!

Håper livet smiler til dere også! Noe spennende dere har gjort i det siste, eller har planer om?

Forresten, en god venninne av meg fra skolen vurderer og starte sminkeblogg etterhvert, ville dere lest den da? (Si ja, sånn at jeg kan vise henne kommentarene deres! 😉 )

 

4 thoughts on “Nytt design!

  1. Så koselig lesning! Fint å se at du trives så godt på skolen (skal si jeg misunner deg en smule! 😉 ) Og ja! Overtal venninnen din til å starte sminkeblogg!! 😀

    Likte forresten det nye designet ditt veldig godt! Ble på en måte mer ryddig 🙂

    1. Jippi 🙂 Hun kom med et forslag om å lage sminkevideo sammen i dag, haha, vi får se hva vi finner på 😉

      Så godt å høre, jeg er veldig fornøyd med designet selv! 😀

Legg igjen en kommentar

