Star Violet


MAC Painterly Paint Pot
MAC Star Violet e/s
MAC Trax e/s
MAC Sketch e/s
MAC Truth & Light Magically Cool Liquid Powder
MAC Feline Eye Kohl
Diorshow Iconic Mascara

Elsker disse fargene til grønne øyne! Sketch er utrolig fin til å sote med! 🙂
Nå har jeg gått tre uker på skolen, så føler det er på tide med et innlegg om skolen! Nå har jeg jo høstferie også, så skal få det ut i løpet av ferien (haha, er så flink til å utsette blogginnlegg at det skulle ikke vært lov!) 🙂
God helg da, dere! Gleder meg til å oppdatere dere litt om livet mitt for tiden! ❤

14 thoughts on “Star Violet

  1. Er Star Violet litt sånn at man må passe seg for å ikke se syk ut? Du har vakre øyne (som alltid), og den kledde deg virkelig godt, men jeg er usikker på om jeg kunne brukt fargen på meg selv. Kanskje jeg må prøve? Sketch er en vinner, stort sett uansett. 🙂

    Og gratulerer så mye igjen, jeg er kjempeglad på dine vegne! Hadde jeg nå bodd i Oslo, så skulle jeg plaget deg mye. 😉 Kjøpte forøvrig første MAC-produkt på kjempelenge i dag: MAC Charmed I’m Sure leppestift fra Marilyn Monroe, og jeg er veldig spent på om den er like sexy som den ser ut. 🙂

    1. Njaa, jeg synes ikke det, synes den er litt for mørk til å gjøre deg «syk». Tusen takk, Shamini! Du kommer alltid med fine kommentarer 🙂

      Ååh, gleder meg SÅ masse til Marilyn-kolleksjonen, tipper den kommer til å bli fort utsolgt.. Må få skaffet meg noen godbiter hvertfall! Gleder meg til du får leppestiften, kanskje vi får se den på? 😀

      1. Da må den absolutt testes ut, fargen er jo helt fantastisk. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg er usannsynlig svak for farger som Star Violet! Sier bare som sant er, jeg. 😉

        Jeg kjente den gale MAC-samleren i meg sprelle litt ukontrollert over emballasjen i denne kolleksjonen, men jeg har ikke råd. Jeg skal se hva jeg får til ang. leppestiften, det er ikke umulig. 🙂 Jeg er iallfall lykkelig for at Temptalia gav øyenskyggene D, så var det litt mindre å sikle på.

      2. Ja, den synes jeg du bør skaffe deg! 😀 Tror den hadde vært kjempefin til deg!

        Hehe, ja, nå som jeg uke jobber så mye merker jeg veldig at jeg må kutte ned på sminkeshopping, men jeg har faktisk blitt veldig flink på det!
        Jeg hadde nok neppe kjøpt noen av øyeskyggene selv, selvom øyeskygger er noe av det jeg er svakest for innen sminke, men synes det er så dumt når jeg ikke får plassert dem i palettene mine, og da blir de nok altfor lite brukt! Skal nok få tak i noe av det, beauty powder’et kanskje (så fin emballasje på den!) og muligens en leppestift..? Vi får se når kolleksjonen kommer i butikk 😉

  2. Jeg har også star violet men ikke funnet en perfekt kombo å sote den med. nå skal jeg kjøpe meg denne sketch. takk:) perfekt innlegg for meg. må nok venne meg til denne fargen siden jeg aldri går me så mørke farger.
    men fargen var så fin på deg:)

  3. Nå har jeg Sketch, så da bør jeg teste den ut sammen med Star Violet da skjønner jeg. Denne looken var forresten himmelsk fin på deg! 😀

Legg igjen en kommentar

