New #15

For to uker siden fikk jeg pakke i posten fra Ragnhild, som selger så mye fint på bloggsalget sitt! Denne gangen lå det to MAC-skygger, et MAC-pigment og en lipplumper fra The Balm (som en gave 🙂 ) og ventet på meg.


MAC Pigment Naked – The Balm Plump Your Pucker Passion My Fruit


MAC Hocus Pocus – MAC Shadowy Lady

Hocus Pocus er SÅ fin! Glad for at jeg bestemte meg for den! Og Shadowy Lady har jeg hatt lyst på leeenge, perfekt mørk plomme/lilla til å sote med 🙂 Naked-pigmentet er kjempefint, og det er så praktisk med bare en liten krukke, i stedenfor de store, man bruker jo så lite uansett..

4 thoughts on “New #15

    1. Ja, det kommer så fort som mulig! (Skal ikke love noe, men kanskje på tirsdag, så poster jeg den en eller annen gang i løpet av uken. Forhåpentligvis :))

Legg igjen en kommentar

