The Girl On Fire

Som nevnt før, har vi temadag hver lørdag på jobb. I dag var det duket for «Hunger Games»-tema! Jeg hadde faktisk ikke sett filmen, så i går kveld bestemte jeg meg for at jeg måtte se den, både for å få inspirasjon til dagens jobbvakt, men også fordi jeg har hørt mye bra om den. Etter å ha sett den er jeg veldig imponert og positivt overrasket! Jeg hadde selvfølgelig forventet at den skulle være bra, i og med at det er så mange som har snakket om den, men at den skulle være så bra, og at jeg kom til å like den så godt, det trodde jeg ikke!

Mye morsom makeup i filmen også, dere som har sett den; dere vet når Katniss har på den røde kjolen i «intervjuet» med han mannen med blått hår? Da har hun på øyevipper helt ytterst, og de har jeg! Wohoo, haha, så nå må jeg jo få testet ut de snart! I og med at Katniss ble min favoritt, valgte jeg å la meg inspirere av henne og kjolen hennes, hun er jo «the girl on fire»! Så jeg dro den helt ut jeg:


MAC Painterly Paint Pot
MAC Goldmine e/s
MAC Coppering e/s
MAC Red Brick e/s
MAC Blacktrack Fluidline
MAC Pure Show Superslick Liquid Eyeliner
MAC Opulash Mascara
MAC #34 Lashes

Bryn:
Latex
Foundation/Pudder
MAC Red Brick e/s
MAC Chrome Yellow e/s
MAC Pure Show Superslick Liquid Eyeliner


MAC NC15 Studio Sculpt Foundation
MAC NC20 Mineralize Concealer
MAC Cranberry e/s (contour/blush)
MAC Red Brick e/s (contour/blush og øverst i pannen duset nedover)
MAC Goldmine e/s (highlighter)
MAC Pure Show Superslick Liquid Eyeliner (i pannen)

På leppene hadde jeg MAC Prep+Prime Lip, MAC Redd Lip Pencil og MAC What A Blast! Pro Longwear Lip Pencil med en klar gloss over. Fikk dessverre ingen bra bilder av dette.

14 thoughts on “The Girl On Fire

  1. Jeg ble også positivt overrasket over filmen når jeg så den. Sminken din var som jeg sa på twitter SUPERKUL! 😉 Det må være skikkelig kreativt å jobbe på MAC 😉

  2. Spenstig hehe 🙂 Jeg tror ikke jeg hadde klart å gå ut med så mye sminke 😛

    Jeg og en venninne pleide dra innom der hver lørdag bare for å se hvordan de som jobber der var sminket hehe. Dessverre er det en stund siden sist(stakkars bankkortet mitt tåler ikke slike turer :P)

    1. Det var nesten litt på grensen for meg og! Måtte gå med hetta langt nedover ansiktet, haha :p

      Uff, stakkars lommebok! Er ikke bra at det kommer så mye fin sminke i butikken for tiden 😦

Legg igjen en kommentar

