MBMJ Classic Q Fran

Fredag for litt over to uker siden var en venninne og jeg en snartur innom Høyer på Eger i Oslo, de har hatt en del salg nå, og jeg var innom for ca. 3 uker siden, men fant ikke noe som interesserte meg. Da jeg var der igjen med venninnen min hadde de satt ned en veske på -40%! Fra Marc By Marc Jacobs! Vi stod der og bare: «Hæ? Er det mulig?» Akkurat samme modellen jeg holdt på å bestille på nett for et par måneder siden til og med! Bare i en annen farge, men jeg elsker den!


MBMJ Classic Q Fran

Jeg liker størrelsen veldig godt, får det jeg trenger oppi den, pluss en del mer! Veldig greit at den har både håndtak og «shoulder strap», så kan jeg bytte litt på, det er jeg avhengig av!
Har lenge tenkt på å investere i en fin veske, men det ble på en måte aldri noe av (mest fordi økonomen (haha) i meg sa at det var smart å spare pengene til skolen), men da den var satt ned i pris, kunne jeg ikke la sjansen gå ifra meg! Angrer virkelig ikke et sekund! 🙂

11 thoughts on “MBMJ Classic Q Fran

      1. Nei, herregud, tenkte feil! Var innom ei i går som hadde den jeg hadde. Haha, ble helt forvirra her nå… HEHE! Men fiiin var den 🙂 Har den natasha etelleranna… Og bianca etelleranna 😉

Legg igjen en kommentar

