MAC Office Hours

En av de nye kolleksjonene fra MAC, Office Hours, skulle egentlig blitt lansert på lørdag, men på grunn av forsinkelser blir den forhåpentligvis lansert i morgen! 😀

Office Hours er kolleksjonen for business ladies, som er avhengige av at sminken sitter på hele dagen, derfor inneholder kolleksjonen Pro Longwear Lipglasses og Pro Longwear Eyeshadow som allerede finnes, men nå kommer også Pro Longwear Blushes! Pro Longwear-produktene sitter i opptil 8 timer.

 

 

 


Boundlessly Beige, Patience Please, Long Love Love, Next Fad, Everlasting Nude, Persistent Peach, Forever Rose, Driven By Love.

Ever Ivory, Bloom On, Always Sunny, Uninterrupted, Endless Passion, More Amour, Mauveless, Fashion Fix, Linger Softly.


Stay By Me, Baby Don’t Go, Rosy Outlook, Stay Pretty, Blush All Day, Whole Lotta Love, Eternal Sun, Stubborn.

Noe dere kunne tenke dere? 🙂

12 thoughts on “MAC Office Hours

    1. Ja, blushene blir hvertfall permanente! Litt usikker på glossene og øyeskyggene, men det kan jeg finne ut 🙂 Gleder meg til å teste blushene, de ser og høres kjempefine ut! 😀

  1. Mariee! appropo kolleksjon, har du sett noe på pro scuplting cream som kom med face and body kolleksjonen? verdt å kjøpe? vet du tilfeldigvis prisen?:)

    1. Jeg elsker Sculptingkremene!! De blir så fine og naturlige på! 🙂 Husker ikke eksakt pris, men tror de ligger på rundt 220-230,- 🙂 Man trenger veldig lite, så de er veldig drøye i bruk!

      1. Var innom jobb i stad, og det var to som var utsolgt hvertfall.. Men man kan bruke nesten hvilken som helst farge til shading 🙂 Jeg bruker en av de som er veldig mørke (og jeg er lyyys!) 🙂 Du får komme innom Oslo city da, jeg jobber 😉

  2. hahaha, kommer nok ikke tørre å si hei :p kanskje hvis jeg er supertøff! Kanskje kjøpe av deg når jeg tenker meg om.. lyst til å få de prøvd på så jeg blir helt sikker på at jeg ikke blir orange!

Legg igjen en kommentar

