Hollywood


MAC Painterly Paint Pot
MAC Retrospeck e/s
MAC Woodinked e/s
MAC Bronze e/s
MAC Shroom e/s
MAC Teddy Eye Kohl
MAC Powersurge Eye Kohl
MAC Tarnish Eye Kohl
MAC Opulash Mascara
MAC #3 Lashes

Lørdagens tema på jobb var Hollywood Glam, så valget falt på en del naturlige skygger med masse shimmer og noen heftige løsvipper! Krøllet håret og hadde Viva Glam III på leppene, en fantastisk farge jeg liker skikkelig godt! Rakk ikke å ta noen ordentlige bilder før jeg dro, så dette er tatt lørdag kveld. 🙂

12 thoughts on “Hollywood

  1. Nydelig! Og jeg elsker vippene. Kanskje jeg må prøve MAC sine vipper en gang. 🙂 Jeg blir kjempeglad hver gang du poster bilder med skikkelig lys – fina!

    1. Tusen takk, Shamini! 🙂 Disse vippene er en av mine favoritter! Synes MAC har så mange fine vipper, vil ha alle! Tror faktisk det blir bedre bilder nå som rommet mitt er mye lysere enn før! Hurra for det! 😀

  2. For en utrolig fin kombinasjon! Merker jeg fikk lyst på alle eye kohl´ene du har brukt utenom Powersurge, som jeg allerede har. Må nok kopiere denne looken en dag! 🙂

    1. Tusen takk, Iselin! 🙂 Ja, det synes jeg du må! Veeldig mange fine! 😀
      Ja, det er kjempegøy! Da kan man «ta av» skikkelig! 😉 Tror jeg aldri har sminket meg likt på jobb noen gang! Er jo så mye å velge mellom, veldig greit å kunne sminke seg på jobb 🙂

    1. Åå, for et kompliment! Det blir jeg glad for å høre! Jeg har dessverre ikke noe kamera å filme med (og jeg kan heller ikke redigering), så da må det evt bli bildetutorial, og det blir jo ikke det samme..

  3. Kjempeflott! Og nydelige farger til øynene dine 🙂 Vippene var kjempefine også!
    Bildetutorial synes jeg er kjempebra! Da kan man printe ut og ta med på sminkerommet/badet 🙂

Legg igjen en kommentar

