Hulen

Hei!

Endelig kan jeg vise dere prosjektet jeg har holdt med på i over en uke, som jeg ble ferdig med på søndag! Kaller rommet mitt for hulen, fordi jeg som regel oppholder meg her, og fordi det nettopp er min egen lille hule, haha 🙂


Det er ikke spesielt stort, men får (utrolig nok) til alle tingene mine. Jeg har speil på den ene veggen, som dere ser. Jeg har malt veggene hvite (før hadde de en ekkel guloransje farge, don’t ask me why..). hyllene på veggen og bokhyllen er også malt.


På disse hyllene har jeg DVD’er/serier, viktige papirer, bilder/scrapbooker jeg har fått, og andre ting og tang.


Bokhyllen der jeg har bøker, CD’er, stereoanlegget,, og på toppen står det beste, alt av hud- og kroppspleie.

Er så fornøyd med resultatet! Hadde også storrengjøring, jeg kastet SÅ mane søppelposer.. Nå vet jeg faktisk hva jeg har her!

I dag har jeg trent og sett på serier, gleder meg til skolen starter og jeg har noe å gjøre igjen, hehe.. I morgen har jeg et sminkeoppdrag, så må få vasket alt av koster i løpet av dagen, et skikkelig ork, men det må gjøres! Håper dere har en flott start på den første høstmåneden (min favorittmåned!), har masse blogginnlegg på vent, gleder meg til å publisere de for dere 🙂

6 thoughts on “Hulen

  1. Fint det ble 🙂
    Jeg har litt prosjekter på gang hjemme hos meg selv(og samboeren også da :P), men det har tatt noe lengre tid 😛 Går mer på overskudd og tiltakslyst hehe.

    1. Takk 🙂
      Jeg måtte liksom bli fort ferdig, for jeg orket ikke å bo i esker og poser lenger :p Også veldig greit å bli ferdig før jeg begynner på skolen 🙂

Legg igjen en kommentar

