New #14


Makeup Store Glitter – Taurus
Dere trodde kanskje jeg hadde fått nok glitter etter at jeg kjøpte de tre tårnene med glitter fra Panduro i forrige «New»-innlegg? Jepp,  det trodde jeg også, men så var jeg en tur innom Makeup Store og så ble jeg automatisk trukket bort til dette glitteret, og når jeg bare ser på det føler jeg en indre ro (life of a makeup junkie..) og at livet er komplett. Sad, but true. Det er jo SÅ fint! Minner meg litt om «Across The Universe»-lakken fra Deborah Lippmann. 95,-


Magisk!


Deborah Lippmann – Good Girl Gone Bad
Jeg har fått helt hang-up på burgunder/vinrødt i det siste, øyeskygger, jakke, bukse og nå neglelakk er kjøpt inn til høsten. Tipper at halve Norges befolkning kommer til å kle seg i denne fargen i høst, men den er jo så fiiin! Og denne neglelakken har liksom det lille ekstra med det fine glitteret i. Gleder meg til å ta på denne, dere får (forhåpentligvis) se bilde av den på neglene! 🙂 169,- på Fine Ting på Byporten.


Estée Lauder Pure Color Five Color EyeShadow Palette – 01 Violet Underground
«Historien» bak dette kjøpet er faktisk ganske morsom. Hendelsen fant sted fredag kveld for litt over en uke siden, da søsteren min absolutt måtte ha noe på senteret, og jeg måtte bli med henne (i pøsende regnvær!). Det var 20 minutter til butikkene stengte, da jeg kom på at jeg hadde en del rabattkuponger som jeg fikk i den nyeste utsendelsen av KICKS-bladet. Du får jo verdikuponger etter hvor mye du har handlet etter hver måned, men siden de tydeligvis har hatt sommerferie, fikk man verdikuponger for hvertfall 2 måneder. Det lå hvertfall en del verdikuponger á 25,- og ventet på meg, i tillegg til en rabattkupong med -20% på et valgfritt makeupprodukt. Bestemte meg for at jeg skulle finne noe akkurat der og da (kunne selvfølgelig brukt det på MAC, men halloo, hvor ofte kjøper jeg ting som ikke er MAC? Nettopp, og hvorfor gjør jeg det ikke? Fordi det er dyrt!) og det var da jeg så denne! Jippi, angrer ikke et sekund! 🙂 Synes opprinnelig 510,- for en øyeskyggepalett er litt i dyreste laget, men med alle mine rabatt- og verdikuponger ble det til slutt et røverkjøp jeg måtte betale 258,- for! Det kaller jeg et bra kjøp!

Samme dagen var jeg på lunsjdate og shopping med Taran, resultatet ble en fiiiin ting jeg har ønsket meg lenge fra en av butikkene på Eger! Dere som følger meg på Twitter og Instagram har kanskje fått det med dere allerede, hvis ikke; gjettekonkurranse! Skal få tatt noen ordentlige bilder i morgen, tenkte jeg, så det kommer bilder i morgen kveld/tirsdag!

8 thoughts on “New #14

    1. Hehe, jeg får aldri nok av glitter! 😀
      Jeg liker fargene i paletten veldig godt, gøy at de kommer med litt farger og ikke bare de typiske brun-tonene!

  1. Hvordan bestiller man makeover fra mac?:) skal til oslo om ett par uker og har skjønt det sånn at man må bestille i forvegen?:) kan man ringe hvis man ikke har en mulighet til å komme dit?

    1. Hei Maria! 🙂
      Egentlig må du innom og bestille time i forveien, du må også betale for gavekortet (450,-/650,- om det er brud) i forveien. Anbefaler deg å ringe og høre om det går greit om du bestiller i forkant over telefon hvis du ikke har mulighet til å dra dit personlig. 🙂

  2. Åååh fantastiske kjøp!! Glitteret skulle du aldri lagt ut.. Nå MÅ jo bare jeg også ha det.. Haha 😉 Estèe Lauder paletten er så fin! Elsker at den inneholder farger som er litt uten om det vanlige, til parfymeri å være. Ja, du skjønner 😉

    1. Haha! 😀 Det glitteret er fantastisk! Gleder meg til å teste det ut! Ja, er av akkurat samme grunnen jeg også liker EL-paletten! Er ikke ofte en øyeskyggepalett fra merker som EL, Dior, Chanel o.l. Har farger som lilla, blått og mørkegrønt i seg! 🙂

Legg igjen en kommentar

