Look Day

Heihei!
Tester ut hvordan det er å blogge via WordPress-appen, tror det fungerer greit? 🙂

I dag har vi hatt look day på jobb, som vil si at en av jentene lager en look som alle skal ha. Elsket dagens, så fint til grønne øyne!

20120831-211154.jpg
MAC Painterly Paint Pot
MAC Brule e/s
MAC Coppering e/s
MAC Amber Lights e/s
MAC Goldenrod e/s
MAC Swiss Chcolate e/s (øyenbryn)
MAC Rule e/s (øyenbryn)
MAC False Lashes Mascara

Nå er jeg forresten ferdig med malingen! Puh! Veldig deilig at det er ferdig hvertfall, nå gjenstår bare å få opp hyllene igjen og skru sammen bokhyllen, før det blir ordentlig blogging igjen 🙂 Gleder meg til å få alt på plass!

I morgen skal jeg på jobb fra 11-16, gleder meg! Tenk å kunne glede seg til å gå på jobb, føler meg som verdens heldigste! Oppdaterer dere kanskje på samme måte i morgen (med mobilblogging), hvis dere ønsker å se jobblooken min i morgen?

4 thoughts on “Look Day

  1. Fint 😀 Det hadde de på MAC da jeg var der i dag også. For ei koselig jente som var der!! Fikk lyst til å kjøpe hele butikken pga henne, men endte opp med Ravishing.. Så fant hun en kjempefin blush til. Skal tilbake når jeg får lønn 😀

    Nå har jeg endelig prøvd Diva også, sååå fin!! Veldig uvant for en som aldri egentlig bruker leppestift, men men..Ikke den letteste konsistensen på den heller 😛 Men blir vel bedre når jeg kjøper primer:D

    1. Look days er kjempegøy! I dag hadde vi Hollywood Glam/Red Carpet-tema, så da var der masse highlight, masse vipper og masse nøytrale skimrende skygger, Hehe 🙂

      Ja, Diva er SÅ fin! Har faktisk ikke brukt den enda! Den er jo matte, så den er veldig tørr i konsistensen, men den sitter virkelig DØDSBRA! Og ja, det blir mye bedre med primer under 🙂

    1. Ja, det er veldig gøy! Alle har liksom sin egen vri på det også 🙂 Temadagene er også morsomme, da kan man bare la kreativiteten blomstre 😀

Legg igjen en kommentar

