Oppussing

Hvis dere følger meg på Twitter, vet dere kanskje at jeg holder på å pusse opp rommet mitt. Begynte på torsdag med å flytte ut alt, nå er det bare sengen min som står der inne, alt det andre står ute i stua. Det er et kaos uten like, og jeg finner ingenting! Skikkelig frustrerende! Det betyr altså at jeg må gjøre meg ferdig (ugh..) med malingen før jeg kan flytte alt inn igjen og få livet på plass igjen, hehe.

Har bare døren igjen, alle vegger og vinduet er ferdig malt! 😀 Satser på at døren blir ferdig i dag, så da får jeg forhåpentligvis flyttet alt tilbake i morgen! 🙂 Da har jeg endelig sminke tilgjengelig (for øyeblikket ligger alt og slenger..), forhåpentligvis funnet kameraladeren og kommet meg på plass. Har to ferdige innlegg jeg kan poste til jeg er back on track, så det skal nok gå greit altså 🙂

Kan jo vise dere de nye brillene mine jeg hentet i går? Benyttet meg av kampanjen Brilleland hadde som sluttet for et par uker siden, der det var -73% på alle innfatninger, og da ble det en del billigere 🙂 Liker dem godt, er veldig deilig med en forandring!

20120828-115729.jpg

3 thoughts on “Oppussing

  1. Oppussing tar jammen mye tid og energi, så det blir nok kjekt for deg å bli ferdig med det 😉 Da blir det vel god orden i sakene tenker jeg! Håper vi får se bilder av resultatet 😉 Brillene ser kjempefine ut også!

Legg igjen en kommentar

