New #13


Sally Hansen 580 Red My Lips!, MAC Hue Lipstick
Min gode venninne Ida var i Barcelona for noen uker siden, og da tenkte jeg å bruke muligheten til å sende med henne noen tomme MAC-produkter (da jeg hadde storrengjøring på rommet mitt forrige helg, fant jeg selvfølgelig 12(!) tomme MAC-produkter.. Det hadde blitt to gratis leppestifter det!), så hun kunne bytte dem inn i en leppestift. Valget falt på Hue, som jeg har hatt to eller tre stykker av før, men klarer alltid, av en eller annen grunn, å rote dem bort. I tillegg fikk jeg en neglelakk fra Sally Hansen, i rød, det er den beste røde neglelakken jeg har prøvd! Sitter kjempebra, og jeg trengte bare et lag (!) 🙂


Ben Nye Glitter Glue, LiquiSet.
Disse kjøpte jeg på Visage, de koster 45,- og 55,-, men begge ble slått inn til 45,- så jeg etterpå. I tillegg fikk jeg -10% siden jeg begynner på makeupskole, heeelt greit å få rabatt på Visage altså! 🙂 Har allerede prøvd LiquiSet, det er så bra! Mye bedre enn Makeup Store’s Mixing Liquid (selvom jeg var veldig fornøyd med det og). Gleder meg til å teste ut Glitter Glue, får se om jeg finner på noe morsomt med det!


Panduro glitter. 15 forskjellige farger, 149,-!


Origins Drink up Intensive Overnight Mask. Jeg vet at vinteren kommer til å bestemme at jeg skal få tørr hud, og en av jentene jeg jobber med på MAC forguder Origins. Håperhåperhåper denne masken er bra, jeg har jo allerede dagkrem, øyekrem og rens som jeg elsker, så satser på at denne også er bra 🙂 Masken koster 240,-.

8 thoughts on “New #13

    1. På MAC-butikker utenfor Norden har de noe som heter Back2MAC, som går ut på at hvis du tar med 6 tomme MAC-produkter, får du en gratis leppestift! 🙂 Jeg fant 6 stykker som venninnen min fikk med, men to uker etter at hun kom hjem fant jeg 12(!) til, haha! Det hadde blitt to leppestifter til, det.. Får satse på at jeg/noen jeg kjenner skal ut og reise snart 😉

    1. Jeg har som sagt hatt den noen ganger nå, men føler at jeg må ha den! Den er ikke for nude heller, men den kan bli litt for mye hvis man tar den på fram og tilbake både oppe og nede, så jeg pleier bare å «dabbe» den på, da blir den mest naturlig på meg 🙂

Legg igjen en kommentar

