23.08.12

Heihei! 🙂

Noen ganger er det fint å kunne lese litt mer personlige innlegg på en sminkeblogg, og det er faktisk begrenset hvor mye jeg kan blogge om når jeg ikke har sminket meg ordentlig på en stund. Vi er allerede i slutten av august, tiden går så innmari fort! Snart begynner jeg på skolen (10. september), og jeg gleder meg utrolig mye, jeg føler meg så klar til å komme meg tilbake på skolebenken (hadde aldri trodd jeg kom til å skrive/si den setningen noen gang…).

Lørdagen før jeg dro til København hadde jeg også siste faste dag på MAC, nå er jeg ringevakt, + at jeg har fått 3 lørdager i måneden fast, er så glad for det. Har blitt så veldig glad i alle jentene som jobber der, jeg storkoser meg på jobb, jeg gjør jo det jeg elsker! I og med at jeg bare jobber 3 lørdager i måneden har jeg veldig mye fritid frem til skolestart, men det er faktisk helt greit. Har jeg litt ferie til å gjøre akkurat det jeg vil! Har kommet inn i fine treningsrutiner igjen (trening blir så mye morsommere med RunKeeper-app’en!), og i morgen setter jeg meg på sykkelen for en ganske lang runde med hunden, tipper jeg sliter med å gå på lørdag, heh.

I dag har jeg faktisk kjøpt maling, jeg skal nemlig male rommet (jeg bor fortsatt hjemme, nede i mitt eget lille krypinn, med gul-oransje vegger, så det sier seg vel selv at det er på tide med en liten oppfriskning)! Resten av dagen vil altså gå med til å få ut alt som står på rommet, slik at rommet kan vaskes og så males! Wohoo, gleder meg allerede til jeg er ferdig (lover kjempebra..)! Kanskje dere vil se bilder når jeg er ferdig? 🙂

Har også en del innlegg i utkast-mappen, så det kommer på løpende bånd! Håper dere har det bra, med ferie, skolestart/studiestart, jobb eller hva dere holder på med. Hva holder dere egentlig på med? 😀


See hva jeg fant! Dette er snart tre år siden! Tiden bare flyyyr!

Forresten, hvis dere vil følge meg på Twitter kan dere finne meg HER, på Instagram heter jeg marieandmakeup og for å komme til Tumblr’en min kan du trykke HER 🙂

9 thoughts on “23.08.12

  1. Morsomt med slike innlegg også! Kjenner jeg egentlig skulle ønske jeg og skulle gå på skole nå. Er vanskelig å ikke vite hva man faktisk skal :p

    1. Skjønner den, sånn hadde jeg det i fjor! Hva har du tenkt til dette året da? Jobbe? 🙂 Er jo greit å spare opp litt penger til eventuelle studier 🙂

      1. Blir nok bare jobb ja. Tror jeg skal legge studiene på hylla for en stund, begynner å bli mye studielån å betale tilbake allerede så ;p

      2. Ja, fy søren, det er dyrt å studere! :p Kommer til å sitte igjen med en «fin» sum i studielån etter dette året jeg og, men jeg vet det kommer til å være verdt det! 🙂

  2. Heisann!!!:) jeg bare lurer på hvor du kjøper/jobber på Mac? Har sykt lyst til p kjøpe pro longwear concealeren derfra, men tør ikke på nett, siden jeg ikke veit hvilken farge jeg er:) håper du svarer! Digger bloggen din

    1. Hei! 🙂 Så hyggelig å høre 🙂 Jeg jobber på MAC på Oslo City! Hvis du bor i Oslo er det enten der eller på Glasmagasinet du får kjøpt, du får også kjøpt MAC på Kvadrat i Sandnes, i Trondheim og i Bergen 🙂

      Det er nok smart å dra til en MAC-butikk sånn at de som jobber der kan hjelpe deg med å finne riktig farge, det er mange farger å velge mellom, og kan være smart å prøve ut før du kjøper 🙂 Det er også en risk å ta hvis man kjøper MAC på eBay for eksempel, da det er mye fake ute og går! 😉

      Håper det var til hjelp, hvis du lurer på noe annet er det bare å sende meg en mail! 🙂

  3. Gøy med litt mer personlige innlegg også. 🙂 Blir gøy å høre om studiet ditt etterhvert nå 🙂 Her så går det i jobb og trening for tiden. Må tilbake i gode rutiner etter sommerferien. 🙂

Legg igjen en kommentar

