New #12


Sephora Express Nail Polish Remover
Sephora Long-Lasting Eyeliner 14 Fancy Violet
Sephora Jumbo Liner 12HR Wear Waterproof 11 Turquoise



Inglot Eye Shadow Matte 384
Inglot Eyeliner Gel Matte 76


Paperself Eyelashes Small Peacock



Benefit Sugarlicious (Benetint, High Beam, Sugarbomb, Ultra Plush Sugarbomb, Brush)


MAC Face And Body Foundation N1
MAC Lipstick Morange
MAC Lipstick Diva
MAC Sheen Supreme Lipstick Gotta Dash!
MAC Fluidline Blacktrack
MAC Lip Pencil Nightmoth
MAC Lashes 3


MAC Blush Style
Sephora Express Drying Oil

Jippi, er så fornøyd med alt! 😀 Kommer omtale på neglelakkfjerneren fra Sephora hvertfall. Ooog dere skal selvfølgelig få se bilder med produktene på (skal bli flinkere til ansiktsbilder sånn at dere får sett leppestiften også!). Endeliiig har jeg Morange i samlingen!

13 thoughts on “New #12

  1. Haha, Morange og Diva, begge stiftene som står på ønskelista mi! Ble ikke med August-lønna, men nå er det ikke så lenge til September…Jeg vil se de på! 🙂

  2. Så mye nydelig du har fått tak i, skikkelig sikleinnlegg dette! 😉 Jeg er spent på hva du synes om neglelakkfjerneren, har lest mye bra om den. Jeg venter på et sånt Benefit-sett i posten jeg, bare Dandelion-settet 😉

    Style er forresten en stor favoritt her, en av mine mest brukte blusher! 😀

    1. Jeg elsker neglelakkfjerneren! 😀 Og Benefit-settet er så praktisk, veldig greit at man får små størrelser av mange ting, så får man prøvd litt forskjellig 🙂

  3. Haha, du skriver omtrent ALLTID den gamle. Jeg bruker å forandre den til denne i blant når jeg ser det 😛 Jeg har bursdag 28. august! Ikke lenge til! Nå skal jeg ønske meg en YSL ring, men det kommer jeg aldri til å få.. haha.. snufs (min familie forstår seg ikke på at det er forskjell på gull og sølv-farge! og så tror mamma alle nettsider er noe skummelt, fordi hun klikker seg inn på bannere med *DU HAR VUNNET 1 MILL*)

    Jeg begynner å jobbe på en cafe, «strawberry girls».. Haha, oversatt fordi jeg ikke vil bli søkt opp, men de finnes på landsbasis, usikker på om de er etablert i Oslo enda da.

    1. Haha, ja, nå har jeg begynt å bruke en ny nettleser, så satser på at det er ordnet nå 😉

      Woow, ja, det er jo ikke lenge til! Hvor gammel (eller ung) blir du da? 🙂
      Haha, ser den, mamma er også sånn med nettsider, men senest i dag sa hun (etter at jeg hadde fortalt at man kan få Converse mye billigere på eBay): Kan du ikke bare bestille derifra da? Bestill mange!!! 😀
      Haha, mammaer altså..

      Ahaa, joda, vi har noen sånne i Oslo også 🙂 Såå god mat! Håper du kommer til å trives 🙂

Legg igjen en kommentar

