Barry M Liquid Eyeliner


Liquid Eyeliner By Barry M

For en god stund siden kjøpte jeg denne eyelineren fra Barry M på Visage i Oslo. Hovedsaklig kjøpte jeg den på grunn av fargen, hadde så lyst på/»trengte» en turkis flytende liner, og denne er perfekt!


Tippen er akkurat passe stor og lang, veldig lett å legge en fin liner med den, enten du liker tynn eller en litt tykkere strek.


Fargen er fantastisk, perfekt turkisfarge, akkurat som jeg liker!

Barry M Liquid Eyeliner koster 125,- og kan kjøpes blant annet på Visage i Oslo. Fargen jeg har er nr. 7.

4 thoughts on “Barry M Liquid Eyeliner

  1. Kjempefin! Jeg har den lilla, kjempefornøyd med den! Dessverre har jeg ikke brukt den så mye. Kanskje jeg må ta den med meg til Frankrike og bruke den!

  2. Sjokk at den var turkis da! Heheh søta 😀 Jeg hadde såå lyst å dra på Visage da jeg var i Oslo sist, men ikke søren om jeg fant ut hvor det var. Hadde til og med på veiviseren på iphonen, men neida. Måtte bare gi opp til slutt før jeg gikk meg vill :p Irriterende!

    1. Hehehe, jaaa, jeg elsker jo turkise linere! 😉
      Ååh, så kjipt! Du får sende meg en melding neste gang, så kan jeg forklare/vise deg! 😀

Legg igjen en kommentar

