København

Nå har det seg sånn at til mandag drar jeg på jentetur til København med mamma og lillesøster! Gleder meg til ferie, shopping, god mat og komme meg litt bort, blir bra! 🙂

Hvis dere vet om ting vi må se, gjøre, restauranter vi må spise på, steder vi må shoppe eller lignende, hadde jeg blitt superglad for tips! 🙂 Har selvfølgelig raidet internett for tips til sminkeshopping, så gleder meg til både Inglot, MAC og Sephora! Har vært såå flink til å ikke shoppe på en måned (!!), så nå skal jeg kose meg!

20120802-214007.jpg
Tatt fra @evaaune på Instagram.

12 thoughts on “København

  1. Det er ikke mye som slår rekesmørbrødene på Cafe Norden etter en dag med shopping i København 😉

    Mtp Inglot; ta en kikk på AMC pigmentskyggen nr 85 🙂

    God tur 🙂

  2. Du må kose deg masse Marie!
    København er en fantastic by. Noen år siden jeg var der nå, men vi dro ut til Louisiana som er et fantastisk kunstmuseum litt utenfor byen. Carlsbergmuseet er bra, samme er Dansk designforum (eller noe…).
    Magasin er et kjempebra kjøpesenter hvor de har det meste.
    Tror Urban Outfitters er i byen, de har mye fine ting og klær. COS er et av mine favorittklesmerker og de er garantert i Køben.
    Gooood tur!!

    1. Tusen takk, Line! Her var det mange fine tips! 🙂 Gleder meg veldig, selvom det ikke blir NY, Paris eller Roma, kan man jo ha det koselig i Køenhavn også!? 😉

      1. København er en av mine favorittbyer! Absolutt en av de koseligste hovedstadene i Europa. Det er jo så bra at den er så nærme 🙂

  3. Ååh kos deg massevis!! 😀 Om du er ute etter klær så har de jo Topshop der, og det er jo et must! Mener de har Urban Outfitters også. Sminke har jeg ikke like stor peiling på gitt 😛

      1. Du må legge ut bilder om du finner noe der da, haha. Så kan jeg grine av misunnelse. Håper dere er heldige med været altså 😀

      2. Det kommer selvfølgelig! 😉 Haha, nå har jeg ikke shoppet på en goood stund, så det leder jeg meg til! 🙂
        Ja, det håper jeg og! Ser ut som at det blir litt regn og overskyet et par av dagene.. Men, men! 🙂

Legg igjen en kommentar

