Parrot


MAC Fascinating Eye Kohl
MAC Lucky Green e/s
MAC Aquadisiac e/s
MAC Freshwater e/s
MAC Coppering e/s
MAC Colour Added e/s (Colour Added Quad fra Shop MAC, Cook MAC 2012)
MAC Opulash Mascara
MAC 7 Lash
MAC 33 Lash

Det var så unormalt stille på jobb forrige lørdag, så Mariel og jeg benyttet sjansen til å leke oss litt med farger. Jeg plukket ut farger og Mariel la skyggene, endte opp med en sommerfugl/papegøye-look, såå gøy med litt farger! Løsvippene gjorde det lille ekstra 😉

7 thoughts on “Parrot

  1. Haha min første reaksjon var noe sånt som «hjelp, så stilig!». Har du sluttet på Rema eller jobber du på begge plassene nå?

    Forresten, har du MAC Diva-stiften?

    1. Takk! 🙂
      Jeg har ikke sluttet «offisielt» på Rema, men det blir nok ikke lenge til! :p Har fått tre lørdager i mnd. her på MAC, og tror ikke jeg burde ta på meg så mye jobb ved siden av skole.. Vi får se hva det blir til når skolen begynner 🙂

      Jeg har den ikke, nei, men har litt lyst på den! 😉

      1. Oo, haha, skjønner. Greit med noe relevant 🙂 Hvor lenge har du vært på Rema?

        Jeg vil se den på!! Haha.. Tenker å kjøpe den og Morange når lønna kommer. Kanskje. Føler meg så teit med leppestift så alle jeg har er nude eller nude ish. (..Trenger fem nudestifter liksom)

      2. Begynte på Rema i slutten av februar, og jobbet ut juni (og det var mer enn nok!! Vil absolutt ikke tilbake :p).

        Haha! Farger er gøy! 🙂 Morange er såå fin, den er kjempepopulær hos oss! Tenker å kjøpe den neste uke i København (da har jeg «tillatelse» til å shoppe ;)) 🙂 Du finner sikkert mange swatches av den hvis du søker den opp?

      3. Åh haha liker å se hvordan ting ser ut på meg, har litt merkelig hudtone så mye ser rett og slett ikke ut på meg. Men jeg HATER å prøve ting, spesielt på MAC, fordi det er så skarpt lys at jeg aldri ser ut i speilene der, og hvertfall ikke nå som jeg er helt.. blek.. Ingen sol i trøndelag gitt. Eller, var på torsdag, men da jobbet jeg 9-5:D:D…

        Men ja, kjøp den. Så får jeg se hvordan den er på deg også 😀

      4. Haha, tell me about it! Hver gang jeg skal på jobb og sminker meg hjemme, tenker jeg alltid: Tar på litt ekstra, for det synes ikke med det sterke lyset på jobb uansett! Så kommer jeg på jobb, og så kunne jeg godt hatt tre lag til, haha :p

        Mulig jeg kjøper den, vi får se! 😉 Og da skal du selvfølgelig få sett den på! 🙂

Legg igjen en kommentar

