Gaver

Lillesøster kom hjem fra innebandycup i Praha søndag for litt over en uke siden, jeg benyttet selvfølgelig sjansen til å skaffe meg noe som er vanskelig å få tak i her i Norge, så valget falt på en blush fra NARS jeg har sett på en stund. Ellers fikk jeg «reisegave», en av mineralskyggene fra Heavenly Creatures, MACs nye kolleksjon. I tillegg kjøpte hun Cut A Caper-leppestiften som vi skal dele på 🙂


MAC Cut A Caper Lipstick (Heavenly Creatures 2012)
MAC Bright Moon Mineralize Eyeshadow (Heavenly Creatures 2012)
NARS Taj Mahal Blush

11 thoughts on “Gaver

  1. Nydelig lebestift! 🙂
    Den blushen ser ut til å være perfekt når man begynner å få litt sommerfarge! 🙂 (selvsagt ikke hvis man bor i Oslo, her er det jo bare drittvær :P)

    1. Begge er superfine! Blushen funker faktisk fint på min bleke hud også, bare å være litt forsiktig med kosten, for det er ikke mangel på pigmentert hvertfall! Haha, nei, føler bare jeg blir blekner og blekere for hver dag som går.. Heldigvis er det alltid tordenvær når jeg er inne på jobb, så jeg hører ingenting 😉

  2. Omg! Den blushen så nydelig ut! Har så lyst på NARS Turkish Delight.. *har ei venninne som skal til USA, får skrive ønskeliste*

    Fikk dere tak i Bieber billetter forresten? Og, når du kommenterer hos meg så legger du fortsatt igjen blogg.no-adressen din.. Bare så du vet :p

    1. Blushen er såå fin! Turkish Delight er DØDSFIN! Den burde du skaffe deg! 😉

      Ja, men vi fikk «bare» de vanlige ståplassene. Menmen, bedre enn ingenting!?

      Oops, haha, jeg glemmer alltid å gjøre om på det :p

      1. Haha nå fikset jeg på det for deg.. Men!! Ståplasser er jo faen langt bedre enn ingenting, tenk på hvor mange som ikke fikk i noe! 😀 Hvilken dato skal dere? Jeg var jo på Britney konsert i Paris, og utsikten er mye bedre fra midt på gulvet enn helt fremst.. Da ser man hele showet.. Så det er ikke nødvendigvis ille 🙂

      2. Ja, det er det jeg også tenker! 😀 Tror vi skal 17., litt usikker, haha! :p Når skal dere? 🙂 Iiih, gleder meg!!!

Legg igjen en kommentar

