New #11

Resultatet fra Heavenly Creatures ble ikke så alt for mye for min del, klapp på skulderen! 🙂 Prøvde for en gangs skyld å være litt fornuftig (i den grad det å kjøpe sminke er fornuftig..), så det ble tre produkter fra denne kolleksjonen!


MAC Star Wonder Mineralize Skinfinish, Light Year Mineralize Skinfinish, Ring Of Saturn Mineralize Blush.

Synes det er så gøy at ingen av Mineralize-produktene er like, alltid litt annerledes mønster! 🙂 Har dere kjøpt noe fra denne kolleksjonen? 🙂

3 thoughts on “New #11

  1. Fine! Det ble kun Cut a Caper på meg, synes dessverre at pudderproduktene så litt pudrete og tørre ut på swatches, dessuten bruker jeg sjeldent produkter a la MSF…. Litt lat, ja 🙂

    1. Er kanskje mest fornøyd med blushen, den er fantastisk! Jeg har en liten avhengighet til MSF’ene, og jeg bare VET at jeg kommer til å angre hvis jeg ikke hadde kjøpt dem :p Greit å ha i samlingen 😉

Legg igjen en kommentar

