Freshwater


MAC Painterly Paint Pot
MAC Beth Or Glory Shade & Smoke Shadow/Liner (Beth Ditto 2012)
MAC Freshwater e/s
MAC Lucky Green e/s
MAC Lime e/s (pro)
MAC Shroom e/s
Diorshow Iconic Mascara

Jeg har hatt lyst på Rated R-duo’en fra NARS i en halv evighet nå, fordi jeg synes fargene er så kule sammen! Det eneste som har gjort at jeg ikke har kjøpt duo’en er fordi at disse to fra NARS er matte = mer arbeid for å få det pent, og kan jo hende at kvaliteten er dårlig. Så da tok jeg like så godt saken i egne hender og kombinerte Freshwater (første gang jeg bruker denne faktisk, kjøpte den for maaange måneder siden, shame on me!) med Lucky Green. Sistnevnte er en av mine favoritter fra MAC, jeg virkelig elsker den. La også litt Lime (min nye kjærlighet) i øyekroken.

4 thoughts on “Freshwater

Legg igjen en kommentar

