Ønsker fra MAC

Når man jobber på MAC, sier det seg selv at det er en del fristelser i hverdagen. I løpet av en dag på jobb finner jeg ut at jeg «trenger» sikkert 10 produkter, haha!


1. MAC Lashes #7
2. MAC Lasting Sensation Lip Pencil
3. MAC Peaches Blush
4. MAC Brush #193
5. MAC Shadowy Lady Eyeshadow
6. MAC Viva Glam V Lipstick
7. MAC Rule Eyeshadow
8. MAC Richer, Lusher Cremesheen Glass
9. MAC Face & Body Foundation
10. MAC Brush #138

Har dere noen spesielle ønsker for tiden? 🙂

13 thoughts on “Ønsker fra MAC

  1. Jeg finner stadig ting jeg ønsker meg. Dessverre kan jeg ikke ønske meg ting over lengre tid, for det ender alltid med at jeg kjøper det jeg har lyst på. Har ikke noe spesielt i tankene akkurat nå (har akkurat kjøpt Sephora sitt Pantone-sett), selv om jeg gjerne vil handle mer MUS, noen øyenskygger fra RBR, noen øyenskygger fra Burberry osv. Alltid er det noe! 😉

    1. Hehe, ja, det er alltid noe! Kjøpte 3 produkter fra Heavenly Creatures på jobb i går, så da var det i boks hvertfall! 😉
      Skal en tur til byen nå, så tenkte jeg skulle gå innom MUS, diverse parfymerier, Visage og Boots apotek 🙂
      Heldigvis skal jeg en tur til København i begynnelsen av august, så må jo «spare» noen produkter jeg kan kjøpe der 😉 Taxfree!! 😀

      1. Oh, gleder meg til å høre om du kommer hjem med noe fra MUS! Hva kjøpte du fra MAC Heavenly Creatures da? I København er det sikkert mye fint å finne ja! Har lyst til å dra dit selv, men det har liksom ikke blitt sånn enda. Akkurat nå er jeg i Skien, og kanskje det blir Sverige etter neste helg – vi får se hvor spontaniteten bringer oss. 🙂

      2. Ble ingenting fra hverken MAC eller MUS! Rart det der, at hver gang jeg er innstilt på å shoppe, så finner jeg ingenting..
        Ble to av MSF’ene og en blush fra HC, har en leppestift og øyeskygge fra før 🙂
        Gleder meg til å kunne shoppe litt i København, så det lå nok i underbevisstheten at jeg egentlig ikke burde shoppe noe mer her i Oslo før den tid 😉
        God tur videre! 🙂

  2. Hei! Siden du jobber hos MAC, tenkte jeg det kanskje var lurt å spørre akkurat deg om Viva Glam Gaga 2 fortsatt selges på Oslo City eller Glasmagasinet og til hvilken pris? 🙂

    1. Hei!
      Nei, den har blitt byttet ut med Nicki & Ricky, en ganske knall rosa leppestift (Nicki) og Lip Conditioner (Ricky) 🙂 Leppestifter koster 180,- 🙂
      -Marie

  3. Fine ønsker! Jeg har også lyst på en peach blush, men er litt vel glad i Chanel sine.. Fine forpakninger og fint glitter ❤ Men unødvendig dyre :p haha.

    SITTER DERE PÅ FORSALGET ELLER?! BIllettservice kræsja til meg.. nice

    1. In my opinion er Chanel alt for overpriset, synes ikke de sitter noe godt til å koste rundt 350,- :p Men de er fine da, det skal de ha 😉 Jeg har en del testere som jeg fikk på den gamle parfymerijobben min, men har gitt bort en del :p Liker MAC og NARS sine veldig godt, de sitter hele dagen!! 🙂

      Venninnen min skulle ordne billettene, men akkurat da hun skulle betale kræsja systemet. Haha, er det mulig.. Men det er vel ikke annet å forvente når pågangen er så stor, mange som vil på konsert! 😉

Legg igjen en kommentar

