Diamond


MAC Painterly Paint Pot
MAC Pink Freeze e/s
MUS Flamenco Microshadow
MAC Cornflower Pigment
MAC Digit e/s
MAC Shroom e/s
MUS Diamond Glitter Eye Liner
Diorshow Iconic Mascara

Ikke en kjempespennende look, men ville prøve ut Flamenco-skyggen fra MakeUp Store. Den var ikke helt sånn jeg hadde tenkt den skulle være, men skal teste den ut som «hovedfarge» på øyelokket en dag, og prøve å få frem det magiske ved den! 🙂 Diamond Glitter Eye Liner’en fra MakeUp Store er forresten ganske ny, elsker den! Kommer ikke så bra frem på bildet, men det gjør looken litt mer spennende og gir en morsom effekt 🙂

5 thoughts on “Diamond

  1. Altså, kan kan så være at MUS Flamenco ikke var helt som du trodde, men steike for en flott look! Elsker alt ved den, selv lineren (og jeg liker jo ikke glitter spesielt godt) – helt fantastisk fin! ❤

  2. Åå haha det skal jeg også prøve! Men det ser egentlig ut som de fleste vil bli klemt ut til sidene, og man vil jo helst være midt på. Da jeg var på Britney i Paris (større arena) så gikk jeg faktisk bakover, fordi det var mye bedre sikt (og fordi jeg ikke ville bli klemt ihjel eller kveles av oksygenmange..). Så tror man kanskje ser hele showet bedre fra Golden Circle (sett at man kommer tidlig og ikke står bakerst). Men jeg krysser fingrene for dere, håper dere får tak i 😀

    Fint som alltid! Har sett på de eyelinerne deres selv,og de er sååå fine IRL!

Legg igjen en kommentar

