New #10

Litt nytt fra MAC, er en stund siden jeg kjøpte dette, men hadde glemt at bildene lå klare til å brukes i et innlegg!


Medium Dark Mineralize Skinfinish Natural
Vivid Effect Nail Lacquer
Strobe Cream (prøve)
Oil Control Lotion (prøve)
NW15 Studio Sculpt Foundation (prøve)
NC15 Studio Fix Fluid (prøve)

Fikk med litt prøver hjem, både for å fullføre episoden «Jakten på den rette … foundation» fra Maries liv, og for at jeg skulle kjenne litt på forskjeller og hvordan forskjellige foundations funker. Dette har faktisk hjulpet meg en del med kundebehandling (som det så fint heter) på jobb! Ooog, jeg har muligens funnet en favoritt! MSF’en bruker jeg som solpudder, det ser skremmende lyst ut på bildet, men det er ikke så lyst i virkeligheten altså (haha, who am I kidding, jeg er blek!)! Jeg elsker det, da, allerede en favoritt!

14 thoughts on “New #10

  1. Jeg har medium pluss og synes den er litt i mørkeste laget på vinteren så det må være bildet 😉 (og jeg er også bleik ;D )

    1. Den jeg har er ikke så mørk altså, pluss at jeg er VELDIG forsiktig med å påføre, vil absolutt ikke se ut som en som har overdrevet bruken av solpudder :p

      1. Synes det er vanskelig å finne riktig farge på foundation/pudder siden jeg er mørkere i ansiktet enn på resten av kroppen. De fleste sier jeg skal velge samme farge i ansiktet som på halsen men da snakker vi lyseste fargen hos MAC og det kan mest beskrivende beskrives som «skummelt utseende» 😉

      2. Du kan evt. «varme opp» ansiktet med solpudder og blush, da..? Men ja, det er vanskelig! Jeg synes du burde velge en som matcher ansiktet ditt! Det er veldig mange som har forskjellig farge i ansikt og på halsen 😉

  2. Det skal gå rimelig kjapt om morgenen så Skindinavia-spray, MSFén og litt consealer gir et helt greit grunnlag for en arbeidsdag – klokka 06.15 er jeg tilstede men slettes ikke våken ! ;D

  3. Lol jeg er verdens tregeste til å svare!! Men bedre sent enn aldri.. Jeg jobber fortsatt på hotell, men jeg har vært inn til jobbintervju på kafe og skal på prøvejobbing om noen uker så krysser alle bein i kroppen om at jeg får den!:D

    Har du tenkt å prøve ut den nye foundationen til YSL? (Siden du skrev om foundation her, haha) Får en prøve fra feelunique snart jeg, men tror den blir for mørk.. Heter touche eclat noe. Og jeg som akkurat har kjøpt meg nye 😦 fml

    1. Åh, da krysser jeg alt jeg har for at du får jobben!!

      Nei, tror ikke det blir noe foundation fra YSL på meg. Har prøvd en før, og den likte jeg ikke, i tillegg er de altfor dyre :p Har funnet min favorittkombinasjon fra MAC 🙂

  4. Kommer sikkert innom på mandag for å se om dere har fått inn Heavenly Creature kjenner jeg meg rett 😉

    1. Holdbarheten er ikke verdens beste, med en topplakk funker de helt ok. Jeg blir bare dratt mot alle de kule fargene, derfor bare MÅTTE jeg ha denne, kjempefin sommerfarge! 🙂

      MAC kommer med en del nye neglelakker (du har kanskje fått det med deg på Temptalia?), og da skal de visst ha forbedret kvaliteten på de, så det kan bli spennende! 🙂

Legg igjen en kommentar

