Smut

Planen for dag to på MAC var egentlig å kjøre en ganske nøytral look på øynene og knallrøde lepper, men når jeg først begynner, klarer jeg aldri å stoppe .. Så det ble ikke nøytralt på øynene som jeg først hadde tenkt, men jeg likte det uansett! Kjørte på med knallrøde lepper, men disse påførte jeg på jobb, så ble ikke noe FOTD-bilde denne gangen. Brukte i hvertfall Redd Lip Pencil og Ruby Woo Lipstick med Prep+Prime Lip (lip saver!) under 🙂


MAC Painterly Paint Pot
MAC Jest e/s
MAC Satin Taupe e/s
MAC Smut e/s
MAC Gesso e/s
MAC Blacktrack Fluidline
MAC Tarnish Eye Kohl
MAC Opulash Mascara

4 thoughts on “Smut

Legg igjen en kommentar

