New #7

Dette var det jeg endte opp med fra Beth Ditto-kolleksjonen fra MAC (kun lansert på Glasmagasinet i Oslo).


MAC Powder To The People, Embrace Me Lip Pencil


Beth Ditto Powder To The People


MAC Embrace Me Lip Pencil
Tenk så kul denne blir under Quick Sizzle!! Perfekt knallrosa lipliner! Ble faktisk med en ting til fra Beth Ditto hjem i dag, Beth Or Glory Shade & Smoke Shadow/Liner. Skal bruke den i morgendagens look, så tenkte jeg skulle ta bilde av den da så dere får se hvordan den ser ut 🙂

14 thoughts on “New #7

  1. Kjøpte Beth Mask og er «sådær» fornøyd; fargene er gode baser for pudderskygger men de gjør for lite av seg for å kunne bruke dem alene på øyet.
    Har både shadesticks og greasepaints + nå denne fra MAC men foretrekker faktisk Laura Mercier sine kremskygger i stiftform – de glir lett på øyet, gir masse farge og holder hele dagen (med eller uten noe over). De kommer bare i så altfor få farger.. 😉

    1. Jeg bruker «Beth Or Glory» i dag under Mineralize Eyeshadow, og jeg er veldig fornøyd! Men jeg kjøpte den for å bruke den under Mineralize-skyggene, for fargen kommer best fram med en krembase under.
      Hvilke farger er Beth Mask?

      1. Tror det nærmeste du kan komme fargebeskrivelse er å sammenligne den med Cranberry og Expensive Pink fra de vanlige pudderskyggene fra MAC.

  2. Jeg har hørt så mye dårlig om de øyenskygge-blyantene, at jeg har ikke vurdert å teste de en gang. Hvordan synes du den du kjøpte fungerte?

    1. Jeg elsker resultatet!! Fargen kommer ordentlig godt frem, til og med glitteret 🙂 Sitter hele dagen også (har Paint Pot under selvfølgelig, men var litt redd for at den allikevel skulle stripe seg..), og drysser faktisk ikke, som jeg trodde den kom til å gjøre 🙂

  3. Fine kjøp! Men hva mente du med første dag på MAC? Har du fått jobb der? :O

    Og jeg er helt enig med deg, Turn To You skulle ha vært på albumet!! ❤ Haha jeg har blitt helt teit, men den plata er pop-perfeksjon! Visste han kom til å klare det siden jeg hørte Baby (haha synes han var så skjønn og liten da..). Kan bable i evigheter.. 😀

      1. Åååå, gratulerer så mye!! 😀
        Haha, var redd for å ikke få plass til puppene selv, men de har liksom gjort cup’en like mye større som det er innlegg inni 😀

      2. Takk! 😀
        Hehe, ja, det er noen heftige bh’er det der altså! Kan jo være at de fra Victoria’s Secret er litt annerledes enn de fra Lindex også, da.. 😉

  4. Jeg vet ikke hvorfor, men det første jeg tenkte på når jeg så det pudderet var hun jenta med prikker på seg i musikkvideoen til Mmm Mmm Mmm Mmm til Crash Test Dummies 😛

Legg igjen en kommentar

