New #6

(Synes disse «New #..»-innleggene kommer veeeldig fort nå, jeg shopper way too much. Jaja!)

Grublet en stund på om jeg skulle kjøpe eyelineren som ble lansert i Dior’s sommerkolleksjon, den turkise, som modellen har på lookbildet til kolleksjonen. Elsker fargen, men tenkte at jeg har så mange turkise eyelinere. Da jeg var på mitt lokale kjøpesenter for to uker siden, var jeg selvfølgelig innom KICKS. Da hadde jeg egentlig bestemt meg for å ikke gå til innkjøp av denne, men da jeg swatchet den, ble jeg forelsket på nytt og konkluderte med at jeg bare måtte. I tillegg var det den siste de hadde igjen, og teit som jeg er, så mener jeg at den bare lå og ventet på meg 😉


Diorshow Liner Waterproof #258 Turquoise


O
g en dårlig swatch på slutten! Skal få vist dere bedre når jeg har fått prøvd den på (og tatt bilde)! 🙂 Den er fin, altså!

7 thoughts on “New #6

      1. Har bare brukt den en gang hittil, har ikke fått lekt me så mye med den enda! Da la jeg den der jeg ville lagt flytende liner, likte det veldig godt 🙂 Ellers kommer jeg nok til å bruke den under nedre vippekant som en kul effekt til en ellers «kjedelig» look 😉

Legg igjen en kommentar

