MAC Heavenly Creature

Denne kolleksjonen kommer til å ruinere meg. Det er så mye fint, og jeg vil ha alt 😀 Jeg elsker promobildene, jeg elsker fargene og produktene og jeg elsker MAC! Kan ikke bli bedre! 😉


Lipstick: Cut A Caper, Pleasureseeker, Cusp Of Dawn, Firesign, Venus


Cremesheen Glass: Strictly Plutonic, Meteoric, Galaxy Rose, Celestial Kiss, Astral

Mineralize Eye Shadow: Aurora, Bright Moon, Earthly,
Neo Nebula, Magnetic Attraction, Invincible,
Sky, Universal Appeal, Water


Mineralize Blush: Supernova, Ring Of Saturn,
Solar Ray, Stratus


Mineralize Skinfinish: Center Of The Universe, Star Wonder,
Light Year, Earthshine


Skincare: Mineralize Charged Water Moisture Eye Cream, Mineralize Charged Water Moisture Gel, Mineralize Charged Water Cleanser, Volcanic Ash Exfoliator

Brushes: 187, 188, 286, False Lashes Mascara

Hva kunne dere tenkt dere? 🙂 Dette står på min ønskeliste:

  • Magnetic Attraction Mineralize Eyeshadow
  • Venus Lipstick
  • Supernova Mineralize Blush
  • Star Wonder Mineralize Skinfinish
  • Light Year Mineralize Skinfinish
  • Volcanic Ash Exfoliator

Kjenner jeg meg selv rett, finner jeg sikkert ut at jeg må ha hvertfall én til av Mineralize Eyeshadow‘ene, og blir sikkert veldig fristet til å kjøpe en til av Mineralize Skinfinish‘ene (fordi det er gøy å ha LE-produkter…). Gleder meg hvertfall! 😀

7 thoughts on “MAC Heavenly Creature

  1. Har lyst på to av MSFéne og Venusl leppestift men skipper øyenskyggene i år; jeg bruker stort sett ikke de jeg har pga at jeg liker de vanlige skyggene bedre.

  2. Her var det mye fint 🙂 Har lyst på Solar Ray blushen og Venus. Og mer!
    Vet du når kolleksjonen slippes i Norge?

Legg igjen en kommentar

