New #4

Fikk pakke i posten (igjen), denne gangen fra Cathrine på Heidi-forumet. Ble så glad da jeg fant ut at hun solgte MAC Rollickin’ Paint Pot, den har jeg hatt lyst på lenge! Pussig at jeg har fått tak i så mange limited edition-produkter for tiden (med andre ord: livet smiler! Skal ikke mer til for å gjøre meg glad 😉 )


MAC Paint Pot Delft, Rollickin’.

Hun solgte også masse neglelakker, så jeg fikk «grabbet» til meg to stykker fra China Glaze; Glacier og For Audrey.


China Glaze For Audrey, Glacier

Gleder meg veldig til å få testet ut Paint Pot’ene, skal prøve å få laget en (to?) looks på søndag, da har jeg fri hele dagen! Jeg må la neglene mine vokse ut litt før jeg kan vise dere neglelakkene, kassadame på Rema er virkelig ikke bra for neglene!

Legg igjen en kommentar

