Dipdown

Forrige lørdag var jeg en tur i byen før jeg skulle på serveringsjobb. Kan ikke ha så alt for mye farge på øynene når jeg serverer, så det ble noe kjedelig nøytralt noe, og så ble det Rebel på leppene da jeg var i byen. Hadde Magenta Lip Pencil under for å virkelig få den til å «poppe«! 🙂


MAC Painterly Paint Pot
MAC Gesso e/s
MAC  Shroom e/s
MAC Vex e/s
MAC Club e/s
MAC Dipdown Fluidline
Diorshow Iconic Mascara


MAC N1 Face & Body Foundation
MAC Light Plus Mineralize Foundation Loose
MAC NC15 Mineralize Concealer
MAC NW15 Studio Finish Concealer
MAC Harmony Blush (shading)
MAC Florida Cremeblend Blush (Shop MAC, Cook MAC 2012)

MAC Prep+Prime Lip
MAC Magenta Lip Pencil
MAC Rebel Lipstick

Håper dere liker at jeg legger ut ansiktsbilder (har ikke gjort det på en stund), da får dere et helhetsbilde, og så får man sett leppestiften på leppene, og ikke bare som en swatch på en arm 😉

4 thoughts on “Dipdown

  1. Nydelig pinup-like look, Marie! Du kler den «kraftige» lineren, og kanskje spesielt med en look som denne. Veldig classy, og veldig fint. 🙂

Legg igjen en kommentar

