Ubesluttsom

Ubesluttsom som jeg er (med litt innspill fra mine søte Twitter-venner Shamini, Malin og Nora), har jeg nå bestemt meg for å gjøre alt i min makt for å begynne å elske WordPress-bloggen. Synes det er litt mer avansert enn blogg.no, og det er sikkert derfor jeg er litt skeptisk :-p Men nå har jeg virkelig troen, og jeg jobber på spreng for at alt skal stemme (med god hjelp fra Shamini).

Fikser og trikser med designet (jeg som er så god på sånt no’ :-D) og så satser jeg på at det blir bra til slutt! Stay with me!

6 thoughts on “Ubesluttsom

  1. Jeg tror ikke noen av oss prøver å tvinge deg over på WordPress, så om du heller vil være på Blogg.no får det nesten bli opp til deg. Nå ser det derimot ut som om at du er inne på noe, og JEG tror dette blir veldig bra når du bare blir vant til et annet (og mye bedre) system. 😉 Jeg har brukt WordPress siden 2004 eller så, og jeg kommer neppe til å gå over på noe annet så lenge WP er så bra som de er.

    1. Nei, selvfølgelig ikke! Og det vet jeg dere ikke prøver på 🙂 Tror jeg bare må bli vant med et annet system, som du sier. Føler det er litt proffene her på WP uansett, så satser på at jeg blir strålende fornøyd når designet blir sånn jeg vil ha det og alt er i orden med kommentarfeltet! 🙂

  2. Jeg tror nok du bare er vant til blogg.no 🙂 Når du blir vant til WordPress vil du ikke gå tilbake! Dessuten slipper du at blogg.no tjener penger på deg…

Legg igjen en kommentar

