Hepcat


MAC Painterly Paint Pot
MAC Hepcat e/s
MAC Stars ‘N’ Rockets e/s
MAC Digit e/s
MAC Shroom e/s
MAC Young Punk Mineralize Eyeshadow
MAC Feline Kohl Power Eye Pencil
Bobbi Brown 1 Black Ink Long-Wear Gel Eyeliner
Diorshow Iconic Mascara

Endelig fikk jeg brukt to øyeskygger jeg har hatt lenge, men som jeg faktisk ikke har brukt før; Hepcat e/s og Young Punk Mineralize Eyeshadow! Jeg virkelig elsker Hepcat, det er den perfekte lilla/plommefargede øyeskyggen til mine grønne øyne, får dem virkelig til å «poppe«! Young Punk ble for første gang lansert med Style Black i 2009 (?), men da Mineralize Eyeshadow‘ene ble byttet ut tidligere i år, kom denne tilbake! Flaks for meg, den er fantastisk!

Viktigst av alt, hva synes dere? 🙂

10 thoughts on “Hepcat

  1. Jeg ville gjerne hatt litt mer lys på bildet, sånn at det hadde vært enklere å se fargene, men bortsett fra det ELSKER jeg det! Det er jo ikke akkurat noe nytt at jeg elsker lilla, men kombinasjonene var perfekte – og de passet kjempegodt til deg. 😀

    Jeg kjøpte aldri noen av MES-ene fra Style Black, og angret i lang tid etterpå. Jeg ble kjempeglad når de kom ut på nytt, men litt skuffa når jeg fant ut at de ikke er helt identiske. Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe noen av dem, men må vel bestemme meg snart siden de bare skulle være tilgjengelige for salg i 6 måneder eller noe sånt.

    1. Ja, enig med deg, jeg var in a hurry, og dette var det beste :/

      Er litt skuffet over at det lilla gitteret ikke kom så godt frem som jeg ønsket, men det har kanskje noe med kosten, og at den ble litt for fluffy. Skal prøve å legge den på selve lokket med en lilla i globalen! Kanskje jeg prøver den kombinasjonen med Red Cherry-vippene på torsdag!? 😉

  2. Hvis jeg skulle skrevet ned det første jeg tenkte hadde det blitt noe banning her… Så da sier jeg heller på en litt finere måte at dette her ser helt fantastisk ut 😀 Jeg har prøvd å innbille meg selv at jeg ikke trenger flere lilla øyenskygger, men nå er jeg ikke så sikker lenger… 😛

      1. Jeg rakk såvidt skrive Hepcat og Stars´n´rockets ned på lista mi før de dukket opp på bloggsalget til flyavsted 😛 Så nå har jeg da virkelig kjøpt dem heh 😀

Legg igjen en kommentar

